Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

19 November - 02:03

Av Emil Löfgren - 19 november 2011 02:03

Haft en kanon kväll hemma hos Emelie, med massa gött folk och mycket kul. Va en där som va ordningsvakt och bodybuilder typ, rätt stor asså av muskler. Sjukt jävla trevlig, han lärde oss lite saker och så. Han tyckte jag och Andreas skulle söka till ordningsvakter, hehe vem vet kanske. Jag och Andreas kom dit runt nio tiden, kom hem nu typ. Vi fick ta oss en promenad från Sjöbo till Kristineberg, cirka 5-6km. För det kostar nått enormt mycket pengar att ta sms-biljett på bussen, så vi beslutade att gå. Vi gick ner till stan och jag blev enormt jävla hungrig, så vi gick i npå Mc Donalds och köpte mig lite mat. Det blev 2 cheeseburgare, liten fanta och en mellan pommes, mycket gott. Sen så trippade vi oss hemåt och nu sitter jag här i värmen, skönt som fan. Dugg regnade ju hela vägen ifrån Sjöbo och hem, fett jobbigt. Ska det regna ska det regna riktigt och inte detta jävla dugg regn, värsta jag vet. Så nu blir det dricka lite cola, kansk spela lite och sen lägga sig för att sova. Haft det trevligt i alla fall, det blev ingen utgång och festande, men sjukt trevligt ändå. Som sagt man kan ha skoj utan alkoholen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards