Livet som pappa

Alla inlägg under januari 2013

Av Emil Löfgren - 31 januari 2013 21:52

Snart börjar mitt underbara program.
Då blir det ta fram chips och dip, haha.

Av Emil Löfgren - 31 januari 2013 18:06

Nyss hemkommen ifrån Ica Maxi med Lilleman, det blev att köpa mjölk och lite annat gott. Just nu så tittar jag och Elias och tittar på tv lite. Blir att äta kvällsmat om en stund, sen runt halv åtta tiden så är de läggdags för Elias.

Av Emil Löfgren - 31 januari 2013 16:35

Jag och Elias ska gå ner till Ica maxi för att handla hem lite saker.

Av Emil Löfgren - 31 januari 2013 09:11

Morgonen började med att Elias ville ha en välling vid 7 tiden, det fick han såklart. Sen somnade vi om i 40min ungefär. Sen va det byta blöja och ta på honom kläder, som han skulle ha på sig till dagis. Då det va klart så kollade vi på lite Bolibompa och myste i soffan. Runt 08:30 började ta på oss ytterkläderna för att bege oss till dagis. Då vi va på väg till dagis så stannade vi på en bro, under oss åkte massa bilar som Elias ville titta på. Så vi blev 5 minuter sena till dagis. Men då vi väl kom till dagis, så ville Elias in direkt och leka med leksakerna och kände helt och hållet av att vinka hej då. Han är för go den ungen asså, så glad att han gillar dagis. För min del va det dags att traska hemåt, väl hemma så tog jag mig ett varmt bad och där ligger jag nu. Tänkte ligga här en stund och sedan gå upp och äta lite frukost för en gång skull, hehe. Sen lite senare tänkte jag gå ner och hälsa på pappas jobb lite och tjöta med dom.
Annars händer det inget speciellt idag, inget planerat i alla fall. Det va prat om att jag och Elias kanske ska äta mat ihop med syrran och pappa idag, men inget bestämt direkt. Återstår och se.

Nä nu ska jag njuta av mitt varma bad!
Ni får ha se så bra!
Hej så länge!

Av Emil Löfgren - 31 januari 2013 00:52

Pappa älskar er mest av allt (a) <3

Skapa flashcards