Livet som pappa

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Emil Löfgren - 26 november 2011 11:43

Jag och Elias vaknade runt åtta tiden idag faktiskt, ganska gött om inte annat. Gick upp och gav honom en flaska välling och väntade på att han skulle dricka upp den så jag kunde gå upp och ta upp han ur sängen för att lägga honom i min säng. Där låg vi och busade och tittade på tv fram till klockan va strax efter tio. Sen så gick jag upp och åt lite frukost och Elias kröp omkring på golvet som bara den och lekte med sina saker. Nu här vid tolv tiden blir det lite mat för min och Elias del, vi äter lite tidigare idag för vi ska iväg på kalas vid två tiden idag. Vi brukar oftast äta vid fyra tiden, men då är vi troligtvis inte hemma. Det blir nog att dra en sväng till knalleland innan vi drar oss till kalaset, för jag har hittat en grymt gosig och snygg tröja där. Nästan måste ha den, så tittade jag på prislappen som man aldrig egentligen inte ska göra, för det gör en deprimerad bara. Den visade 499kr, nu funderar jag på att ta mig råd att köpa den tröjan eller om jag ska vänta. Beslutångest ungefär, men jag ska fundera under dagen. 


Ne nu blir det äta lite mat och leka med Elias och Diesel.


Hej så länge, kommer troligtivis upp lite bilder ifrån kalaset senare. Om det blir några, vet jag ju inte.

Ovido - Quiz & Flashcards