Livet som pappa

Alla inlägg under november 2011

Av Emil Löfgren - 30 november 2011 11:34

Idag vaknade jag kring halv tio tiden, gick upp och gjorde mig lite frukost och sen så startade jag lite film och det blev "Virus i bataljonen", grymt bra. En av mina favoriter faktiskt.

Nu tänkte jag kolla runt lite på bemaningsföretagens hemsidor, se om man hitta nått jobb man kan söka.

Man får alltid hoppas på det i alla fall.

Sen tänkte jag spela lite faktiskt eller så tänkte jag fixa i mitt rum, jag vill möblera om men jag vet inte om det kommer gå.

För så jag har det nu är nån den enda lösningen för att ha en dator hörna som inte ger ut så mycket ljus då min son sover, för han sover i samma rum som jag har min dator, alltså i sovrummet.

Hoppas jag kommer på en bra lösning, för jag har fått nog av att ha det så här.

Så måste möblera om lite, får såna ryck ibland.

Jag älskar att inreda och möblera om, haha.

Förhoppningsvis så ska jag och syrran ut och fota lite senare ikväll, för nu här om en stund så ska hon låna den för hon ska till Borås Ridhus och till 4H och fota lite. Snäll bror som jag är så får hon låna, hoppas bara man får nått tillbaka då man lånar ut den så. Får jag inte det, så ska hon inte få låna den mer. För rätt ska vara rätt !


Slut tjötat för min del nu på en stund, uppdaterar säkert lite senare idag om jag har nått att skriva om.

Hej så länge !

Av Emil Löfgren - 29 november 2011 19:18

Blev ingen åka lastbil eller fota med syrran idag, blev att sitta hemma bara. Eller inte fakitskt, har sökt ett jobb på Manpower (plock & pack), inte dåligt för att vara mig. Sen kollat runt lite på bemaningsföretegens hemsidor också, inte funnit så mycket som jag kan klara av. Alltså jag har inget körkort, utbildning eller nått. Det kräver dom flesta jobbet faktiskt. Men slut snackat om det. Jag har inte gjort så värst mycket idag mer än de, jo spelar lite Need For Speed World och The Sims 3. Sen har jag ätit god mat med min syster och mamma, det blev mos, snitzel och ärtor, så underbart gott det är. Ikväll blir det bara ta det lugnt, tänkte bada lite senare faktiskt. Väldigt vanligt enligt mig faktiskt, kan bada flera dagar i veckan,  till och med två gånger om dagen. Är så underbart att ligga där och bara koppla av och spela lite Wordfeud eller nått annat spel på mobilen. Så avkopplande att bada. 


Bloggar nog lite senare ikväll tror jag, men lovar inget !

Av Emil Löfgren - 29 november 2011 10:28

Godmorgon eller vad man nu ska säga då klockan nästan är halv elva.

Men i alla fall, då jag vaknade så åkte min ONEPIECE på direkt, den år så gosig.
Idag sker det inte så värst mycket faktiskt.
Blir att sälja ett spel sen vid tre tiden.
Sen ikväll vid sex tiden så ska jag åka lastbil med en polare, ska bli riktigt kul faktiskt. 
Det va länge sen jag åkte nu, så det va på tiden haha. Så jag tar la kanske nån bild då jag åker iväg, men jag lovar ingenting, om jag tar det så kommmer dom bilderna upp på bloggen.


Jo, juste. Jag och syrran kanske ska ut och fota lite idag. Får se hur det blir med det om hon orkar och har lust.

Bilderna kommer isåfall upp på bloggen lite senare.

Jadu, jag vet inte vad jag ska skriva om, så jag slutar här och uppdaterar lite senare idag då jag har mer att skriva om. 



Jag slänger upp en bild på mig i ONEPIECE.

Kommer nog upp lite nyare bilder på mig i ONEPIECE lite senare under dagen. 

Hehe man ser mitt fina mobilskal på bilden också.

 

Av Emil Löfgren - 28 november 2011 21:53

Idag har det faktiskt inte hänt så värst mycket. Sålt av mig lite saker på Borås Loppis, så som en "sweden" tröja och min coca cola mini kyl. Sen så har jag införskaffat mig en ny skärm faktiskt, kändes att de behövdes typ. Innan hade jag en fyrkantig 17tums skärm, nu har jag en 22tums widescreen, snacka om skillnad asså. Stor trivs med den redan, älskar då det är stort. Resten utav denna kvällen blir det att ta det lugnt, spela lite Need For Speed World med Andreas och kanske Robin om han kommer in nån gång under kvällen. Sen så sitter jag och väntar på min ONEPIECE jag ska få också, syrran köpte en till mig då hon va i Ullared idag. Så sitter och väntar på den, sen blir det nog att ta en bild så ni får se den. Men nu tänkte jag starta igång spelet och spela lite, bloggar kanske lite senare om jag har nått att skriva om, annars blri det imorgon. Hej så länge !


Min nya skärm !

 

Av Emil Löfgren - 28 november 2011 13:37

Har stor lust att samla ihop och dra på Qlimax 2013 med Robin och säkert några till.

Vore en enorm upplevelse för livet asså. 


Här får ni lite smakprov på vad det är för kul !


Av Emil Löfgren - 28 november 2011 13:30

Av Emil Löfgren - 27 november 2011 23:56

Ge mig ett bra bud så kanske den är din !


Framsidan !



Inuti kylen !  


 

Skapa flashcards