Livet som pappa

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Emil Löfgren - 18 november 2011 19:41

Jaha, idag har jag inte gjort så mycket. Mer än varit på arbetsförnedringen och skrivit in mig igen för 1000000 gången typ. Sen gick jag runt lite i stan och kollade lite i affärer, sen åkte jag hem men blev ej lånvarig hemma. För efter en stund så gick jag ner till pappas jobb och tjötade med folket där. Efter det så gick jag hem igen, sen direkt då jag kom hem så skrev jag mig en shoppinglista och begav mig till Ica Maxi. 


Inköpningslistan så ut så här:
Kattsand

Kattmat

Torr foder

Välling

Blöjor

Burkmat

6pack Coca Cola

Chips (Icas Dill & Grill blev det)

Dip

Gräddfil


Sen efter Ica Maxi så tog jag bussen hem med alla tunga sakerna, värmde mig lite mat och nu har jag typ precis ätit upp. Nu blir det gotta ner sig och kolla idol med lite cola, chips och dip. Min kväll räddad, blir att kolla Idol en stund. Sen efter de så tänkte jag faktiskt bege mig upp till Emelie och umgås med folket där faktiskt. Sen får vi se vad denna kvällen leder, vet jag inte riktigt än. Men hoppas den blir lyckad och jag får ha skoj.


   

Av Emil Löfgren - 18 november 2011 11:54

Vaknade för en liten stund sen, idag blev det väldigt sent. 
Blir strax att äta lite "frukost", det blri faktiskt rester från middagen igår och det va kinamix, min nya favorit.

Sen efter det tänkte jag fakitskt sätta mig och bygga och inreda lite hus, det va faktskt att par dagar sen.

Sen ikväll ska jag faktiskt ut med några kompisar och ha lite kul, först förfest hos en polare sen går vi ut.

Hoppas det blir en lyckad och rolig kväll, ser fram emot det. Träffa lite folk och så, folk jag ej känner och sånt.

Men alltid skoj att lära känna nytt folk, sån är jag som person.

Men fram till dess jag ska dit vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kommer säkert på någonting.
Ska se vad syrran ska göra idag, kanske dra ut henne och fota lite höst bilder. 


Här kommer en ny ego bild på mig och en bild på mig och Elias.


   

Ovido - Quiz & Flashcards