Livet som pappa

Alla inlägg under november 2012

Av Emil Löfgren - 30 november 2012 19:39

Precis ätit tacos hemma hos Sebben och Jasmine. Sen efter maten så kidnappade Sebben henne och la sig i sängen och båda slockna direkt typ. Blir att bara sitta och tjöta lite, lugn kväll.

Av Emil Löfgren - 30 november 2012 17:09

Bil brand i Allum runt 16 tiden.

Av Emil Löfgren - 30 november 2012 14:57

Jag, älsklingen & Molly är på Allums shoppingcenter och ska handla lite julklappar och ett par jeans till mig. Får allt hoppas man hittar lite julklappar till folket man ska köpa till. Sen vid halv sex - sex tiden så ska vi hem till Jasmine och Sebben och äta lite tacos och fredagsmysa, ska bli riktigt kul faktiskt.

Av Emil Löfgren - 29 november 2012 23:53

Är sjukt sugen på en samsung galaxy s2. Mamma har skaffat sig en sån, så testade henne och blev fast vid den. Vill också ha en sån, får allt fundera på detta och se vad jag bestämmer ni för. Har hittat en hel del på blocket.

Svart eller vit ??

Av Emil Löfgren - 29 november 2012 13:51

Svärmor kom precis, vi ska fika lite och sedan kanKe åka till allum. För måste köps mig ett par jeans och det har jag hittat på Jack & Jones i allum.
Just nu äter Molly mat, hon va hungrig. Sen blir det fika, en banankaka mums mums.

Av Emil Löfgren - 29 november 2012 09:37

Vaknade för en stund sen. Idag händer det ej så värst mycket. Blir att hjälpa svärfar att packa lite saker inför liten nästa helg. Annars blir det en lugn torsdag faktiskt, med bara mys.

Detta va ett snabb inlägg, skriver lite senare idag.
Ha en bra dag!
Hej så länge !!

Av Emil Löfgren - 28 november 2012 09:18

Godmorgon!
Vi ska strax bege oss iväg till Göteborg och sedan vidare till Borås, men först måste Molly äta lite. Så får se om vi hinner med de tåget som vi ska, men ska nog ej vara några problem. Måste ner till affären och fylla på våra busskort, innan vi åker nånstans. Annars blir det svårt att åka nånstans. Sen då vi kommer till Borås så ska vi möta upp mamma på Centralstationen, för där ska jag få el räkningen och den ska jag åka med direkt till min soc gubbe. Så jag får pengar för den denna månaden. Sen blir det hem till mamma igen, för sen vid 13:45 tiden hämtar jag Elias på dagis. Sen ska han få träffa sin lillasyster för första gången, ska bli riktigt roligt och se hur han reagerar på först att jag hämtar honom på dagis fast de är hans mammas vecka och sen att lillasyster för hemma där också. Sen vid tre tiden ska vi ner till Carina (Elias gudmor) och bebisfotografera lite. Passa på nu när hon är liten, de är hon nog inte så länge till, hehe! :) Sen blir det åka hem till Ytterby lite senare ikväll. Tid är ej bestämt än, men innan 21:00 ska vi vara hemma i alla fall. För då börjat vårat program Stalkers på tv3.
Det är ett måste att se. Följt varje program sen starte, tänker ej missa nått program.

Nä, nu blir det springa ner till affären och fylla på busskortet och sen bege sig mot Göteborg och sen Borås.

Ni får ha en trevlig dag, för de ska vi ha.
Sköt om er!
Va rädda om varandra där ute!
Hej så länge!

Skapa flashcards