Livet som pappa

Alla inlägg under mars 2013

Av Emil Löfgren - 25 mars 2013 15:03

Idag har jag, Elias och syrran varit ute och gått en promenad i det fina vädret. Även tittat på hästar vid Borås ridhus.
Sen efter 2 timmas promenad så tog vi bussen hemåt, när vi kom hem så gjorde jag mat till mig och Elias. Det fick bli mos o korv till mig och mos o falukorv till Elias. Älsklingen och Molly kommer här om nån timma också. Längtat efter dom som bara den.

Här kommer bilder från promenaden

Av Emil Löfgren - 25 mars 2013 07:39

Godmorgon! Tidigt morgon för mig och Elias idag, då passar vi på att kolla lite film på morgonen. Det fick bli Robotar. Om en liten stund blir ddet äta frukost, först ska vi väcka farfar hehe. Senare idag så kommer Molly och älsklingen till oss och sover här. För imorgon ska jag och älsklingen på ett viktigt möte.
Så blir att ta en promenad då dom kommer skulle jag tro, annars blir det en lugn måndag för vår(an) del.

Av Emil Löfgren - 23 mars 2013 01:08

Haft en underbart mysig kväll med älsklingen och Ellinor, käkat lite tacos och kollat finalen på Gladiatorerna och sedan ett par filmer också. Ellinor gick och la sig för en stund sen, blir säkert att Molly och älsklingen lägger sig snart också. Sen kanske de blir att spela lite FIFA om jag orkar och inte är allt för trött. Annars blir det sova.
Imorgon har vi dock inget planerat så, kanske svärmor kommer och hälsa på. Men det skulle vi höras om imorgon. Annars händer det verkligen minsta möjliga, kanske städa lite och sånt.

Nu tänkte jag kolla lite tv och sen kanske spela, godnatt säger jag nu. För nästa inlägg kommer imorgon kanske. Ni får ha det så bra!

Av Emil Löfgren - 22 mars 2013 23:31

Ni kan även följa mig på instagram
stolt2barnsfar

Av Emil Löfgren - 22 mars 2013 15:42

Ligger på soffan och kollar
på Beck - Annonsmannen

Av Emil Löfgren - 22 mars 2013 15:08

Idag blir min/vår dotter 4månader, snacka om att tiden går fort asså.
Känna som den va igår vi låg på förlossningen och precis fått dig.

Skapa flashcards