Livet som pappa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emil Löfgren - 27 augusti 2013 12:10

Lite skal till salu!

1 - 30kr (+6kr frakt)
2 - 20kr (+6kr frakt)
3 - 50kr (+6kr frakt)
4 - 15kr (+6kr frakt)
5 - 80kr (+6kr frakt)
6 - 50kr (+6kr frakt)
7 - 50kr (+6kr frakt)
8 - 40kr (+6kr frakt)
9 - 60kr läder fodral (+6kr frakt)

Av Emil Löfgren - 27 augusti 2013 08:34

Godmorgon!

Här blev det då ingen sovmorgon som jag hoppades på. Elias kom in till mig strax efter Johanna åkte till sin kurs. Han somnade såklart inte om, men jag slumrade till en stund. Sen så vaknade Molly också, så nu är vi alla tre vakna. Men jag själv vill sova längre, det kan jag typ fet glömma. Inte med två jätte pigga barn, haha! Blir strax att göra frukost till lilleman och ge en välling till Molly. Sen blir det slapp framför barnprogrammen och sen vid 12 tiden så ska vi åka in till stan för att lämna lite viktiga papper till soc. Då ska troligtvis syrran följa med oss och göra oss sällskap.

En ståbräda till Elias måste inhandlas, för när han går bredvid mig och håller i vagnen så halv springer han och jag går "normalt". En ståbräda hade varit det ultimata för han. Får allt kolla blocket efter en billig.

Ni får ha en bra tisdag, för det ska vi försöka ha i alla fall.
Sköt om er & och va rädda om varandra.

Av Emil Löfgren - 25 augusti 2013 10:07

Godmorgon!

Morgonen började med att vi vaknade av att S skulle ut och röka på balkongen. Då va klockan runt typ åtta. Hon skulle sedan ta bussen till stan och sedan tåget till sitt jobb. Vi hade en grymt härlig kväll igår, mycket snack och god mat (pizza och kebabtallrik). Senare idag kommer Jonny med barnen, så vi drar kanske till Leos Lekland och busar en stund. Annars blir det nog lekplats häng. Ser ut att bli strålande sol idag och fint väder. Sånt här väder ska det vara fram till onsdag, så det på nyheterna tidigare idag. Tusen tack för en kanon kväll igår, ni vet vilka ni är.

Nu ska vi äta lite frukost och sen starta igång dagen. Typ städa eller något annat viktigt som behövs göras.

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2013 22:52

Pappa älskar verkligen er!
Ni är det finaste pappa har!
Kärleken till er skulle jag aldrig kunna förklara för er, för då skulle de ta hela livet!
Jag är mycket glad över att då vara eran pappa.

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2013 22:49

Idag pajade min iPhone 4s, låsknappen la av bara så där. Så kommer få lämna in den på lagning, det tar 2 veckor. Så tur är att jag hittade min iPhone 4 i källaren tidigare idag. Så får ha den så länge. Sen då jag får tillbaka min 4s, blir det sälja den direkt och sen blir det Samsung Galaxy S4 utan tvekan. Aldrig mer iPhone !!!!!!!!

Reserv telefonen i 2 veckor

Av Emil Löfgren - 21 augusti 2013 20:18

Sitter och tittar på Idol med älsklingen och Samantha

Av Emil Löfgren - 20 augusti 2013 23:26

Va inne på presentknallen i Borås idag, där hittade jag massor av fina saker.

Skapa flashcards