Livet som pappa

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Emil Löfgren - 24 november 2011 22:39

Slänger in ett kvällsinlägg lite fort.

Resten utav denna kvällen sker det faktiskt inte så värst mycket, mer än att jag ska krypa ner i ett bad om en liten stund tänkte jag. Sen öppna mig en kall go 33cl julmust och njuta av den. Sen efter jag har njutit av den så tänkte jag faktiskt krypa ner under mitt underbara täcke och försöka sova. För imorgon så ska vi upp tidigt, för har mycket att göra imorgon. Först lämna Elias på dagis vid åtta tiden, sen vidare till City i knalleland för mamma ska kolla på ett par saker där, sen vidare till knalleland där vi ska till Eko, Media Markt och Rusta. Sen efter vi har varit på dom ställerna blir det att åka och stor handla på Ica Maxi, inte billigaste stället i stan direkt, men mamma säger " Man får bonus på kortet då man handlar där med Ica kortet". Men jag anser inte att det viktigaste är att få bonus, det viktigaste är att handla där det är som billigast. Men tur att vi är olika och tycker olika. Så alla dessa saker ska vi hinna med innan klockan blir två. För då blir det hämtning utanv busunge på dagis. Sen så blir det faktiskt inget speciellt imorgon att göra, kanske börja julpynta lite får la se. Får se vad mamma säger om det, eller så blir det mer på lördag. Men på lördag så ska jag och Elias på kalas vid två tiden, Emelie dotter Tifa fyller 2år. Så blir åka dit och fira henne och äta lite tårta och så. Ska bli riktigt trevligt fakiskt. 

Ne nu tänkte jag krypa ner i mitt älskade bad och bara koppla av och ta det lugnt innan jag ska sova.

Säger godnatt redan nu, för det blir inget mer inlägg idag. Nästa inlägg kommer imorgon. 


Av Emil Löfgren - 24 november 2011 14:18

Idag vaknade jag kring 11-tiden, gött att få sova ut lite faktiskt. Gick upp och satte mig vid datorn, startade igång Need For Speed World det första jag gjorde, blev att spela lite med Andreas. Han vann så klart över mig, 3 av 5 race i alla fall. Nu här snart så ska jag faktiskt ätqa lite mat, sen ska jag ner och hämta hem Elias, MYS ! 
Han har troligtvis fått feber nu igen, hans gudmor sa att han va väldigt varm men ändå humöret uppe.

Får hoppas han inte åkt på det nu igen, mindre kul dock. Han ska ju till dagis imorgon och det vill jag inte att han ska missa, för dagis älskar han att vara på och det märks verkligen. 

Det kommer inte ske så mycket mer idag, bara massa bus med Elias. Troligtvis ut och gunga lite tänkte jag, han älskar att gunga. Sen ikväll blir det att bada honom, men blir ett helvete då man tar upp honom. För han älskar verkligen att bada, det har han fått ifrån sin kära far.  För jag va sån då jag va liten också, älskar att bada och det gör jag än idag. 

Av Emil Löfgren - 24 november 2011 00:58

I år är det ett måste att jag åker till Jul på Liseberg, det är så sjukt mysigt att bara gå omkring där bland alla fina lampr och det dom har gjort. Jag och Elias ska försöka ta oss dig i år, det är ett måste från min sida. Skulle vara så mysigt faktiskt. Det är värt att betala inträdet vad det nu kostar, tror det är 70kr eller nått. Lätt värt det att för att se allt detta fina.


Titta bara på bilderna, så ser ni själva att det är otroligt mysigt och fint.

             

Av Emil Löfgren - 24 november 2011 00:12







Denna låten klarar jag knappt av att lyssna på.
Den hade vi på min mormor begravning, den är så jävla fin.
FY FAN VAD JAG SAKNAR DIG MORMOR !! :'( ♥
Tårarna bara rinner ner .. :'( ♥


Ovido - Quiz & Flashcards