Livet som pappa

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Emil Löfgren - 12 november 2011 11:07

Hade en morgon pigg son idag som vaknade runt 9 tiden, tog upp honom och la han i min säng och myste lite och busade. Elias fick välling vid åtta tiden idag och sen somnade han om en timme. Sen så efter de så gick jag upp för att äta lite frukost. Frukosten bestod utav corn flakes, ett glas apelsinjouice och ett knäckebröd. Mycket god frukost. Just nu så kryper han runt i lägenheten och busar, han busar med katten också. Han kryper efter honom på golvet och ibland så attackerar Diesel honom men det är bara bus inget allvar.


Om en liten stund så ska han få lite gröt och sen sova en stund. Då han har vaknat så ska vi bort till pappa och hälsa på en stund, ska hjälpa syrran med The Sims 3 Pets. Hon kan ju inget sånt, men det verkar ha krångligt på pappas dator för jag försökte installera det igår men ville sig inte. Får försöka på nytt idag, va lite smått trött då jag grejjade med det igår. 


Ser ut att bli riktigt fint väder ute idag också, blir nog ut och fota lite senare tror jag. Om nu solen vill vara framme hela dagen, vore underbart faktiskt. 


   

Av Emil Löfgren - 12 november 2011 10:37

     


Ställ en fråga och du får svar. 
Fråga precis vad du vill.

Jag svarar på alla frågor ni ställer.

Svarar ärligt på alla frågor också. 

Skapa flashcards