Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 2 maj 2014

140502 - BVC med Molly

Av Emil Löfgren - 2 maj 2014 09:27

Godmorgon gott folk !


Idag va det dags för BVC med Molly, älsklingen åkte med henne dit. Jag själv stannar kvar hemma och tar hand om hemmet, tänkte diska om en liten stund och sen städa undan lite faktiskt. I nästa vecka får vi installerat våran älskade diskmaskin, ÄNTLIGEN! Så fram till dess får vi diska för hand, men det är de lätt värt. För sen slipper vi det, sen kommer bara jobbet att plocka ur och i diskmaskinen, men de är inte alls jobbigt. Inte bortsett mot vad diska är så är det rätt lugnt. 


Senare idag så kommer svärmor och (kanske) Pontus och hälsar på, det är lika trevligt som vanligt. Ska allt försöka dra iväg dom till nyöppnade Biltema i Borås. Jag vet mycket väl att dom gillar den affären, vad passar inte bäst att åka dit och besök den då, haha. Sen ser vädret ut att bli riktigt härligt idag faktiskt, redan nu är det klarblå himmel och härliga tempraturer och klockan är inte änns 10 på morgonen. 


Ikväll blir det ta det lugnt som vanligt på fredagar, göra oss i ordning lite tacos och fredagsmysa. Kanske hittar oss ett par filmer vi tittar på, för på tvn kommer det säkert inget roligt. Jo, juste! Lets Dance är ju ikväll och det vil säkert älsklingen se på, så jag får väl gå med på det haha. Min favorit är ju kvar, Benjamin. Han kommer med nästan 100% ta hem hela "skiten". Han har ju fått 30p (fullpott) ett antal gånger.


Planer inför helgen:

Imorgon tänkte jag, pappa och Molly åka till Biltema. Kul att hitta på något med pappa & Molly (själva).

På söndag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, blir nog att ta det lugnt och städa lite kanske.



Ni får ha en fortsatt trevlig och solig fredag, det ska jag försöka i alla fall ha.

Skät om er där ute och va rädda om det närmaste ni har.

Hej så länge !

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards