Livet som pappa

Alla inlägg under juli 2013

Av Emil Löfgren - 30 juli 2013 23:19

iPhone 4s
http://www.blocket.se/vi/48428935.htm

Samsung Galaxy Tab 2 10.1[\f]
http://www.blocket.se/vi/48428865.htm

Av Emil Löfgren - 30 juli 2013 20:51

Kom nyss upp ur ett bad med barnen, Elias la sig precis i sängen. Johanna läste saga för honom, jag fick ej görs det idag. Sen så la vi Molly i sin säng med välling och trodde hon skulle somna, men vad hör man ifrån vardagsrummet. Jo, att Molly håller på att "prata" och så. Hon vill säkert inte sova på en stund. Så får la sätta oss där inne och glo på tv lite tills hon somnar.

Av Emil Löfgren - 30 juli 2013 14:00

Full fart på Leos Lekland med älsklingen, pappa, syrran och Molly.

Full fart på Elias

Och en sovande Molly

Av Emil Löfgren - 28 juli 2013 06:17

Oj det blev en tidig morgon för mig, får väl se om jag somnar om. Jag är enormt varmt, så tror ej det blir så. Ställde mig ute på balkongen en stund, er va riktigt härligt. Stå där i bara kalsonger, friskt och gött med lite luft efter en svettig natt. Alla andra sover utan jag, barnen fick även nyss välling, så hoppas dom somnar om båda två. Men det är i alla fall tyst inne i Elias rum, Molly håller fortfarande på att äta hör jag. Men börjar smått ta slut hörs det som. Idag ska vi få besök utav väldens bästa C. Det ska bli så roligt (som alltid). Sen senare i eftermiddag så kommer pappa på besök och kanske syrran om hon hade tid. Men innan alla besök så ska vi inviga våran nya dammsugare vi köpte på Rusta igår och sedan möblera om lite i vardagsrummet. Älsklingen kom på en briljant idé faktiskt hoppas bara den funkar också. För det hade underlättat lite i vardagsrummet (som inte är så stort dock).

Av Emil Löfgren - 27 juli 2013 00:58

Ligger på soffan och myser med älsklingen, vi tittar även på Rädda Willy. Otroligtgammal film, den är tillverkad 1993. Men den är än idag bra tycker jag. Det va länge sen man såg den faktiskt.

Blir att gå och lägga sig om en stund, Elias vaknar säkert tidigt imorgon bara för att. Men imorgon (idag) sker det en hel del. Får besök utav svärmor och svärfar en stund och sen på eftermiddagen så kommer C och hälsar på oss en stund också. En lördag kan ej bli bättre än att få så underbart besök utav dessa människor. Det gör en bara glad.

Nä nu ska vi kolla vidare på filmen och sen sova. Sov så gott!
Ni får ha det så bra tills nästa gång vi ses eller hörs.
Sköt om er och va rädda om varandra.
GODNATT !! :)

Av Emil Löfgren - 23 juli 2013 10:24

Sitter just nu och äter frukost, idag fick det bli framför tvn och film.
Sen blir det starta dagen med att diska och kör med dammsugaren.

Sen kanske vi ska iväg och kolla på en sak, inget jag skriver om än. För änns då det är helt hundra att det blir så. Men man kan alltid hoppas på det bästa.

Nån som gött mellan mamma och pappa

Sen vaknade Lilleman efter en stund och kröp upp i våran sängen och myste med lillasyster

Sen va det dags för frukost

Av Emil Löfgren - 22 juli 2013 22:40

Idag fick faktiskt Elias hår åka av helt, tog fram saxen och klippte av en hel del och sen tog vi rakapparaten i resten av håret. Han va jätte duktig, han kollade på film på min padda medans Johanna klippte honom.
Han ser helt plötsligt mycket äldre ut.

Är vi lika?

Skapa flashcards