Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 25 april 2014

140425 - Planer inför helgen

Av Emil Löfgren - 25 april 2014 11:30

Idag är båda barnen lediga från dagis, så det blir en hemma dag idag. Just nu sover dom middag, sen efter då dom har "vilat" en stund. Så ska vi laga lite mat, sen tänkte jag att vi skulle gå ner till sjön och mata fåglarna där (om det nu finns några där, men det tror jag). Sen slutar älsklingen praktiken vid 14 tiden, så hon är la hemma strax efter tre tiden. Sen blir det nog åka in och köpa lite fredagsmys (tror jag). 


Helgen blir nog lugn för oss tror jag, imorgon kommer troligtvis tjejens kompis ifrån Göteborg och hälsar på och tittar på lite bebiskläder. Sen kanske på söndag så åker vi ut till mamma och hennes gubbe i Tosseryd och har det gött. Han bor i hus, då blir det släppa barnen fritt på gräsmattan så de kan leka lite (gött för dom). Annars blir det en lugn helg faktiskt, vi har inget planerat mer än de jag nämnde precis. Gött med lugna helger också. Vi ska la passa på att vara ute så mycket som möjligt om det är fint väder, man får passa på då dom dagarna kommer. 


Nu när barnen sover så passar jag på att skriva ner ett inlägg (här) och även så kollar jag på ett nytt mobilskal till min telefon. Det jag köprde va lite väl klumpigt faktiskt, vill ha ett skal som är på baksidan bara (lite smidigare). Ska allt komma på vad vi ska äta för lunch sen då barnen har vaknat också, men det kommer jag la på snart haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards