Livet som pappa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emil Löfgren - 24 augusti 2011 01:30

                                              

Av Emil Löfgren - 24 augusti 2011 00:50

Mitt favorit spel är såklart The Sims 3, som ni kanske märkt. Kan sitta och spela det i flera timmar utan problem, inreda och bygga hus är verkligen mitt intresse och då passar det spelet mycket bra. Här kommer ett hus jag har byggt, kanske inget speciellt dock.


 

Av Emil Löfgren - 24 augusti 2011 00:41

VEM

 

Vem är i rummet med dig? - Bara jag.
Vem fick du senaste sms av? - Niklas.
Vem tänker du på nu? - Min mormor och Elias.
Vem pratade du senast i telefon med? - Syrran.

Vems hus var du senast i? - Pappas (lägenhet).
Vem önskar du var med dig nu? - Elias.
Vem är din favoritsläkting? - Min kusin Timmy.


VAR

 

Var är din mobiltelefon? - På skrivbordet brevid mig.
Var handlar du mest? - Ica Maxi och Willys
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - Blå kläder.
Var åkte du senast bil? - Till stan.


VAD

 

Vad åt du senast? - Makaroner med köttbullar
Vad drack du senast? - Cola ♥
Vad är det för färg på dina byxor? - Svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? - Mitt tangentbord.
Vad har du på fötterna? - Strumpor
Vad är din favorit färg? - Svart, vit och grå.
Vilken film såg du senast? - Fast five.
Vad hör du just nu? - James Blunt på Rix Fm


HAR DU NÅGONSIN

 

Sovit i någon annans säng? - Haha, ja.
Hånglat på en bio? - Ja.
Hånglat i skogen? - Ja. 
Tyckt att din kusin är het? - Haha, nej.
Sovit naken? - Absolut, oftast varje natt.
Kört över hastighetengränsen? - Ja.
Målat om ditt rum? - Nej.
Dansat framför en spegel? - Nej.
Fått hicka? - Ja.
Dumpat någon? - Ja.
Stulit pengar från en kompis? - Nej, men mina föräldrar.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? - Ja.
Varit i slagsmål? - Nej.
Smugit ur ditt hus? - Ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? - Ja.
Hånglat med en främling? - Nej.
Älskar eller saknar någon nu? - Jag älskar nån just nu och saknar nån just nu.


Snacka om rastlös, men skoj att svara på lite frågor.

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2011 19:32

För jag ska kolla på Barnaskrik & Jäkelskap :)


 

Av Emil Löfgren - 19 augusti 2011 23:45

Här kommer lite bilder på inköpen idag.


Här är allt jag handlade idag på Ica Maxi.

Chips

Cola

Pizza

Tillbehör till Elias

Energidricka

   Gott gott till mig.   Kläder till Elias   Köpte mig tre par kalsonger idag, är i behov utav det.   Inte fel med cola.  

Av Emil Löfgren - 19 augusti 2011 11:26

Snacka om att hon har de sjukaste målet i sitt liv, har aldrig läst om nått sånt här.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13483941.ab läs, det är rätt intressant faktiskt. Läs nedanför om hennes matdag.


Susannes matdag:

Frukost:

Äggröra av 6 ägg, tillagade i rikligt med smör: 468 kcal

220 gram bacon: 1 168 kcal

4 friterade potatisar: 672 kcal

6 skivor rostat bröd med smör: 600 kcal

9 dl gräddmilkshake: 1 160 kcal



Mellanmål:

1 påse kakor: 1 950 kcal

2 liter läsk: 800 kcal

1 påse chips med barbecuesmak: 1 650 kcal

3 smörgåsar med ost och skinka: 1 576 kcal



Lunch:

3 burritos med kött, bönor, gräddfil och grön chili: 1 453 kcal

Sallad bestående av ett salladshuvud, i dl körsbärstomater, morötter, gurka, bacon, kyckling och ost: 1 479 kcal



Middag:

12 tacos: 4 906 kcal

2 liter läsk: 800 kcal



Dessert:

8 skedar vaniljglass: 2 080 kcal

1 liten plåt med brownies: 1 200 kcal

 

Totalt: 21 962 kcal



Här har ni en bild på henne, hon väger ungefär 330 kilo. Vill bli världens största mamma, stackars barn att ha en sådan mamma liksom.

 

Av Emil Löfgren - 19 augusti 2011 11:04

Idag vaknade jag och Elias runt halv tio tiden igen, vi låg kvar i sängen för att kolla på barnprogrammen en stund. Sitter just nu och läser aftonbladet och planerat dagen, medans Elias kollar på Playhouse Disney (favorit kanalen). Om en liten stund blir det åka och lämna honom hos sin gudmor ett par timmar. Usch det regnar ute idag och inte lite heller, men är ej chockad liksom. För jag bor ju i Borås och där regnar det ganska mycket. Jag och Mariah ska äta på Alleterassen idag faktiskt, sen ska vi vidare till knalleland för att shoppa lite saker till Elias och kanske nått till oss själva, vi får la se vad vi hittar för skoj. Får hoppas regnet dämpar sig snart också, inget kul väder att gå ut i direkt. Vart har den fina sommaren tagit vägen då ? Den tycker jag allt ska komma tillbaka, saknar värmen. Det värsta jag vet är regn, höst och vinter. Hoppas man kunde hoppat över dom tre sakerna och bara ha vår och sommare året om, va underbart de hade varit. Näe nu ska jag ge Elias lite gröt, sen blir det ta bussen vid halv två ner till stan. 


Uppdaterar nog lite senare idag, kanske en bild på det jag köper.

Hej så länge ! 

Av Emil Löfgren - 18 augusti 2011 21:43





















Pappas goding <3     Sötnosen sitter i kundvagnen på Ica Maxi.   Pappas prins.   Sötnosen <3  Världen sötaste hip-hopare <3   Ny ego bild.

 

Ovido - Quiz & Flashcards