Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

Regnig dag :/

Av Emil Löfgren - 19 augusti 2011 11:04

Idag vaknade jag och Elias runt halv tio tiden igen, vi låg kvar i sängen för att kolla på barnprogrammen en stund. Sitter just nu och läser aftonbladet och planerat dagen, medans Elias kollar på Playhouse Disney (favorit kanalen). Om en liten stund blir det åka och lämna honom hos sin gudmor ett par timmar. Usch det regnar ute idag och inte lite heller, men är ej chockad liksom. För jag bor ju i Borås och där regnar det ganska mycket. Jag och Mariah ska äta på Alleterassen idag faktiskt, sen ska vi vidare till knalleland för att shoppa lite saker till Elias och kanske nått till oss själva, vi får la se vad vi hittar för skoj. Får hoppas regnet dämpar sig snart också, inget kul väder att gå ut i direkt. Vart har den fina sommaren tagit vägen då ? Den tycker jag allt ska komma tillbaka, saknar värmen. Det värsta jag vet är regn, höst och vinter. Hoppas man kunde hoppat över dom tre sakerna och bara ha vår och sommare året om, va underbart de hade varit. Näe nu ska jag ge Elias lite gröt, sen blir det ta bussen vid halv två ner till stan. 


Uppdaterar nog lite senare idag, kanske en bild på det jag köper.

Hej så länge ! 

 
 
Ingen bild

Freja

19 augusti 2011 18:20

jag har precis hittat till din blogg och tror nog jag kommer stanna kvar:) Vilken underbar pappa du verkar vara...förresten e det sjukt sexigt med fina pappor;)

Emil Löfgren

20 augusti 2011 00:01

Hehe tack så mycket :)
Har du blogg ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards