Livet som pappa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emil Löfgren - 5 augusti 2011 19:59


 
 
 
 
 



 
 

Av Emil Löfgren - 4 augusti 2011 11:11

Idag sov jag inte överdrivet länge i alla fall, blir att käka frukost strax tänkte jag mig. Sen efter det blir de spela lite Uk Truck Simulator, favorit spelet. Ser ut att bli fint väder idag också, underbart ! För ikväll blir det fullt ös på Stora Torget i Borås, då kommer Rydell & Quick och gästar oss. Så hoppas på sol och värme ikväll, spelar ingen roll för min del om det är sol eller regnar. Jag ska ner och se dom ändå vilket väder det blir, jag har längtat efter detta sen jag fick reda på att dom skulle komma. Så det ska bli riktigt kul att få se dom igen, blir att gå ned med min underbar pappa och ta nån öl eller två.


     

Av Emil Löfgren - 4 augusti 2011 01:47

OJ va klockan rann i väg då, kanske dags att lägga sig i sängen och starta en film innan man somnar. Idag blir det kolla på "Kommissarie Späck", sjukt bra film. En av mina favoriter faktiskt ..


 


Ååh inte långt kvar nu !! :D 
Nu handlar det bara om timmar !!

Längtar till 21:00 ikväll, då kommer det bli fullt ös på Stora Torget i Borås. För då kommer sveriges bästa band om jag får sägea det själv, inga mindre än Rydell & Quick och ni kan räkna med att jag verkligen kommer vara där. Detta har jag sett fram emot i 2år. Men först blir det gå hem till pappa och käka lite och dricka nån öl, sen går vi gemensamt ner till stan och njuter den sjukt bra musiken. Kommer bli en kanon bra kväll .. Bilder kommer upp på bloggen då jag kommit hem.


Godnatt folket !!    

Av Emil Löfgren - 3 augusti 2011 18:37

Underbart gott med lite mat i magen, nu är jag mätt och belåten. Det blev faktiskt pommes frites och hamburgare idag, mycket gott faktiskt. Nu blir det spela Uk Truck Simulator faktiskt, mitt favorit spel på datorn.


 

Av Emil Löfgren - 3 augusti 2011 15:54

Faster, farmor och farfar som pratar i bakgrunden


 

Elias verkar gillar gunga, han babblar som bara den


 

Av Emil Löfgren - 3 augusti 2011 11:14

Av Emil Löfgren - 3 augusti 2011 11:03

Vaknade för en liten stund sen, snart tänkte jag krypa ner i ett varmt bad. Idag kommer det inte hända något speciellt direkt, bara ta det lugnt. Ser att det är fint väder ute, ska nog gå ut lite senare och se om man kan hitta på något utomhus idag. Passa på då solen och värmen är här, det regnar ju bara annars och då är det inte skoj att vara ute i de.


 

Skapa flashcards