Livet som pappa

Alla inlägg under juni 2011

Av Emil Löfgren - 26 juni 2011 13:07

Sitter just nu och tittar på Björn Bröder 2, jag tycker dock första filmen är bättre än andra. Men jag har knappt sett hela tvåan. Älgarna är dom bästa i hela filmen och den lille björnen, minns ej vad han hette. 


 

Av Emil Löfgren - 26 juni 2011 11:26

Just nu sitter jag och Elias och tittar på Musses Jul i Ankeborg, visst det är en jul film men Elias verkar gilla den och då får den vara på. Bäst så, annars blir la han sur eller nått. Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, blir nog kanske städa lite i lägenheten. Det verkar bli fint väder idag, kanske går ut och går en stund, får la se vad dagen har att ge oss. 


 

Av Emil Löfgren - 26 juni 2011 04:07

Sitter just nu och tänker på en viss person, som betyder sjukt mycket för mig. Denna person är verkligen speciell på alla sätt och vis, hade jag kunnat så hade jag velat träffa dig GENAST, men nu går det inte lösa. Det hade underlättat en del faktiskt att få träffa dig, men det kommer ske längre fram i tiden, men hoppas det sker. Jag förstår inte att världen ska vara så orättvis att ta dig ifrån mig bara så där, det är inte okej asså. Saknar och älskar dig nått sjukt mycket ska du veta. Hoppas du hör mig då jag ropar på hjälp och är i knipa, samt då jag kommer för att vilja prata med dig om problem och liknade saker. Jag ägnar MINST två tankar varje dag på just DIG, det går inte få dig ur tankarna. Det är så då man verkligen älskar en person och dig älskar jag över hela mitt hjärta. Jag som ville visat upp min son som jag satt till världen, men det hann jag inte göra innan dom tog dig ifrån mig. Det tycker jag är riktigt tråkigt, för du hade verkligen älskat min son för han är helt underbar. Men men, nu går det inte göra nått åt det. Jag hoppas du har det bra där du är nu och tar väl hand om morfar också och dig själv såklart. Hoppas vi ses en vacker dag, jag hade varit underbart glad om jag bara fick träffa dig ett bara några minuter och få berätta hur j*vla mycket jag älskar dig och hur sjukt mycket du betyder för mig samt hur mycket jag saknar dig. Minnena med dig kommer jag alltid bära med mig vad än som händer, det är minnen för livet. Dom bästa minnena jag någonsin har haft, det är dom jag har med dig. Vi har både glada minnen och tråkiga, men alla har jag sparat inom mig. Snart är det 6år sen du gick bort, visst det är ett tag kvar men tiden går ju så otroligt fort. Det känns fortfarande som om detta hända igår, har klumpen kvar i magen. Har ej mått så bra sen du lämnade mig och tog med en del av mitt hjärta. Men du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta vad än som händer, hoppas du vet om detta. Du fanns alltid för mig i ur och skur, hur du än mådde så ville du mig väl. Jag vet mycket väl att du ej hade det lätt den sista tiden här på jorden, men du kämpade verkligen för att må så bra som möjligt och jag försökte hjälpa till med det jag kunde, mer än så kunde jag ej göra.


Denna text har jag skrivit direkt ifrån mitt hjärta.

Saknaden efter dig/er är ENORMT stor, går EJ att beskriva med ord.  


2006-04-22 lämnade du denna värld :/

Av Emil Löfgren - 22 juni 2011 14:31

Hehe haft brottningsmatch med Elias i sängen, hahaha han vända på sig fler tals gånger då jag skulle ta på honom. Han garvade som bara den och tyckte det va jätte skoj, så han fortsatte ju mer och mer.  Men till slut så vann jag och fick på honom kläderna efter alla miljontals vändningar. HAHA  

    

Av Emil Löfgren - 22 juni 2011 10:08

Va gött det va att få sova några timmar i alla fall, vaknade för 20min sen. Nu har jag mig en jobbigt hosta och ont i halsen då jag sväljer och gör ont då jag hostar, jobbigt värre hahaha. För att bota bort min hosta och lilla förkylning, så får jag nog dricker lite mer cola hahahahahaha. Hoppas det  hjälper mot det. Hoppas mina papper komme ifrån försäkringskassan snart, så jag kan fylla i dom och sen skicka tillbaka dom. Hehe jag ser att det är "fint" väder här i Borås, inte direkt om jag får säga mitt. Det öser ner av regn, det är ju Borås vi talar om så jag blev faktiskt inte direkt förvånad att det regnar här. Känns som det regnar 365 dagar om året här typ.

Idag händer det faktiskt inget speciellt, mer än att jag kanske går över till min kära granne och sitter och tjötar en stund. 


 

Skapa flashcards