Livet som pappa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emil Löfgren - 12 augusti 2011 00:10

Ställ en eller två frågor och ni får svar så fort som möjligt.

Svaret kommer att skrivas i en nytt inlägg här på bloggen, håll koll på mina inlägg om ditt svar finns med där. Ska försöka ta med så många som möjligt, men tror inte alla era frågor kommer med dock. 


   

Av Emil Löfgren - 10 augusti 2011 00:22

Nu tänkte jag faktiskt krypa ner i ett varmt bad och bara ta det lugnt, sen efter de blir det äta nått innan man ska kolla på film och sova. Imorgon blir en riktigt mysigt dag faktiskt, får se om jag skriver om det imorgon eller på torsdag. Bilder kanske kommer upp också, vi får väl se.


     


Säger godnatt nu, för jag uppdaterar ej mer nu.   

Av Emil Löfgren - 9 augusti 2011 23:50

Pappas största kärlek, det är du !
27 oktober 2010, mitt livs bästa dag !


 

Av Emil Löfgren - 9 augusti 2011 22:49

Här kommer bilderna ifrån veteranträffen på stora torget i Borås.

Fanns mycket fina bilar där idag faktiskt, sista dagen idag också.


                                                                               

Av Emil Löfgren - 9 augusti 2011 16:36

Härligt att snart vara klar med tvättstugan faktiskt, hållt på sen två tiden. Efter jag är klar med detta blir det åka ner till stan med Johnny och kolla på veteranbilar på stora torget. Blir nog en och annan bild, dessa bilder kommer upp på bloggen då jag kommer hem. Hej så länge !

 


Uppdaterar lite senare ! 

Av Emil Löfgren - 7 augusti 2011 13:04

Idag är Elias på tävlingshumör hahaha, han kör runt sin gå stol som bara den. Man kan nästan tro att han kör speedway eller nått liknande. Fullt ös i vardagsrummet i alla fall, får verkligen passa sig så han inte kör på hälarna eller fötterna. Gör liksom väldigt ont då han kommer i en bra fart och kör på en på fötterna. Resten utav denna dagen blir bara att ta det lugnt faktiskt, inga direkta planer idag faktiskt. Får se vad dagen har att ge.


 

Av Emil Löfgren - 6 augusti 2011 22:50

Idag har jag och Elias varit hos mamma och fikat, där va också pappa och syrran. Jag fick en piké och två t-shirtar, mycket nöjd faktiskt och fina va dom också. Vi fick go fika där också, hallonpaj med vaniljsås på. GRYMT GOTT !

Nu blir det att umgås med min älskade lillasyster, hon ska sova över här inatt. Och imorgon tänkte jag, syrran och Elias åka till Media Markt och kolla lite. Ska bli skoj faktiskt. Min födelsedag har varit helt okej faktiskt, den får betyd 7 av 10 möjliga. Så nu om en liten stund ska vi faktiskt laga ihop oss lite tacos,vi blev sugna på de för en stund sen. MUMS MUMS så gott ! 
Blir att ta de lugnt resten utav denna kvällen, bara umgås med syrran och tjöta med henne. 


Uppdaterar kanske lite senare eller så kommer ett inlägg in imorgon då jag vaknat.


Hej så länge !   

Av Emil Löfgren - 6 augusti 2011 10:01

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag.
Jag blir bara 21år gammal, inget speciellt att fira tycker jag faktiskt. 

Det är en annan sak sen då jag fyller 25,30,40,50,60,70 och 80, då kan man fira det lite mer liksom. Men 21 är inget speciellt, så idag händer det faktiskt inget speciellt mer än att jag, pappa och Elias ska gå och bli fotograferade av Elias gudmor. Sen ska vi födelsedagsfika hemma hos henne, för hon fyller år på tisdag egentligen men vi tar fikat idag för det är min födelsedag. Sen i eftermiddag händer det inget speciellt vad jag vet i alla fall, om det inte kommer nån överraskning då men det vet jag ju inte nu. Lägger la upp bild på om jag får nått under dagen, men jag har faktiskt inte önskat mig nått, så vi får la se.


Uppdaterar senare ! 

Hej så länge  

Ovido - Quiz & Flashcards