Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Lista ;)

Av Emil Löfgren - 24 augusti 2011 00:41

VEM

 

Vem är i rummet med dig? - Bara jag.
Vem fick du senaste sms av? - Niklas.
Vem tänker du på nu? - Min mormor och Elias.
Vem pratade du senast i telefon med? - Syrran.

Vems hus var du senast i? - Pappas (lägenhet).
Vem önskar du var med dig nu? - Elias.
Vem är din favoritsläkting? - Min kusin Timmy.


VAR

 

Var är din mobiltelefon? - På skrivbordet brevid mig.
Var handlar du mest? - Ica Maxi och Willys
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - Blå kläder.
Var åkte du senast bil? - Till stan.


VAD

 

Vad åt du senast? - Makaroner med köttbullar
Vad drack du senast? - Cola ♥
Vad är det för färg på dina byxor? - Svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? - Mitt tangentbord.
Vad har du på fötterna? - Strumpor
Vad är din favorit färg? - Svart, vit och grå.
Vilken film såg du senast? - Fast five.
Vad hör du just nu? - James Blunt på Rix Fm


HAR DU NÅGONSIN

 

Sovit i någon annans säng? - Haha, ja.
Hånglat på en bio? - Ja.
Hånglat i skogen? - Ja. 
Tyckt att din kusin är het? - Haha, nej.
Sovit naken? - Absolut, oftast varje natt.
Kört över hastighetengränsen? - Ja.
Målat om ditt rum? - Nej.
Dansat framför en spegel? - Nej.
Fått hicka? - Ja.
Dumpat någon? - Ja.
Stulit pengar från en kompis? - Nej, men mina föräldrar.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? - Ja.
Varit i slagsmål? - Nej.
Smugit ur ditt hus? - Ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? - Ja.
Hånglat med en främling? - Nej.
Älskar eller saknar någon nu? - Jag älskar nån just nu och saknar nån just nu.


Snacka om rastlös, men skoj att svara på lite frågor.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards