Livet som pappa

Alla inlägg under maj 2012

Av Emil Löfgren - 31 maj 2012 16:44

Dags att packa väska för att dra sig ner till Borås Resecentrum och sedan ta buss 100 mot Göteborg, där jag träffa min älskling. Hon skulle tydligen en snabbis till sin kusin i Lerum, hoppas hon kommer in då jag är inne. Ska bli underbart att få träffa henne igen. Imorgon som sagt blir det kolla på Emmas student, älsklingens kusin. Ska bli kul, blir nog att fota en hel del där skulle jag tro. Funderar på att ta med mig kameran och fota lite. Annars i helgen blir det bara ta det lugnt, inget planerat vad jag vet i alla fall. 


Ni får ha det bäst och ha en fortsatt trevligt dag samt helg.

Simma lugnt och ta hand om er !

Hej då !

Av Emil Löfgren - 31 maj 2012 16:30

Här kommer bilderna från Slottskogen med älsklingen & Elias

26/5-12


                                                                                   

Av Emil Löfgren - 31 maj 2012 13:54

 

Av Emil Löfgren - 31 maj 2012 13:43

Idag så vaknade jag vid 7:40 tiden, blev lite stressigt helt plötsligt. Min buss gick 8:30 och jag skulle äta frukost innan jag åkte till min praktik. Men det fick jag ju hoppa över, men lunchen fick jag med mig i alla fall. Sen då jag kom till praktiken så började det med att jag fick sätta mig på toaletten i 10min typ, fan min mage asså. Sen så satte jag igång och jobba. Innan lunch så va jag klar med en och en halv låda med kataloger (Jensen Bäddmadrasser). Sen så va det dags för lunch vid 12 tiden, idag fick det bli makaroner och korv, enkelt. Men sen efter lunchen så vände min mage totalt ut och in, fick gå på toa igen. Sen sa jag faktiskt till att jag ej mådde bra och fick åka hem. Nu mår jag la si så där, mår jag bättre så blir det åka till älsklingen lite senare. För imorgon ska vi kolla på hennes kusin som tar studenten.

För min del nu blir det ta det lugnt och spela lite German Truck Simulator tänkte jag faktiskt, samtidigt som jag lyssnar på go musik.

Nu är det lång ledigt haha, är ledig fredag och måndag. Så tisdag börjas det igen.


Dom där bilderna jag snacka om som togs i slottskogen i helgen, dom kommer upp idag.

Om en liten stund tänkte jag faktistk sätta mig ner och greja med dessa bilder.

Håll ut, dom kommer !

Av Emil Löfgren - 30 maj 2012 22:14



V
ilken är favoriten ? 


   


Av Emil Löfgren - 30 maj 2012 19:04

Precis kommit hem från Ica Maxi, där jag köpte frukost till praktiken imorgon.

N körde ner mig, så fick hon sina efterlängtade pengar också. Har varit skylldig henne det ett tag nu. Om en liten stund tänkte jag gå bort till en gammal granne och tjöta lite, se hur han har det och så. Va länge sen jag va där borta nu. Sen blir det hem och bara ta det lugnt resten utav kvällen. Ladda batterierna inför praktiken imorgon.

Av Emil Löfgren - 30 maj 2012 16:52

Du är det finaste och det vackraste som har hänt mig.
Min dröm har gått i uppfyllelse.
Jag vill aldrig mista dig, ska göra allt för det ska hålla mellan oss.
Jag har framtidsplaner med dig, dom ser bara ljus ut.
Jag har aldrig älskat nån så otroligt mycket som jag älskar dig.
Går inte beskriva kärleken till dig med ord.
Det kommer bli en hel del A4 papper om jag nu ska försöka skriva ner det
Kommer bli svårt.
Glöm aldrig det Johanna, jag älskar dig över hela mitt hjärta och mycket mycket mer <3
 
   
 

Skapa flashcards