Livet som pappa

Alla inlägg under maj 2012

Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 23:00

Elias va välidgt grinig nu på kvällen, han hade sovit 30min på dagis.

Så jag la honom lite tidigare idag, han la sig vid kvart i åtta tiden.

Somnade ganska omgående då jag gav honom vällingen.

Men han vaknar säkert snart igen, för då vill han ha nappen.

Det va meningen att han skulle bada innan han gick och la sig, men vattnet hade knappt nån tryck så badkaret fylldes väldigt väldigt sakta så jag struntade i det. För det skulle ta typ 30min att fylla badkaret så han kunde bada. Så får bli att bad imorgon om det är bättre då.

Sen då jag hade lagt honom så satte jag mig framför tvn och kollade lite på olika program.

Sen efter det så satte jag mig vid datorn för att kolla nätet och tjöta med folk.

Nu här om en stund ska jag kolla om det är bättre med vattnet, kanske ta sig ett kvällsbad innan man ska krypa till sängen, gör oftast de innan jag ska sova.
Märkt att jag sover mycket bättre då jag har badat innan läggdags.

Just nu sitter jag och kollar på "Wemland forever", snacka om löjligt program.

Imorgon vid nio tiden så ska Elias till dagis som vanligt, så väckarklockan ringer vid 8:20 tiden. Sen efter jag har lämnat honom på dagis så ska jag troligtvis träffa en vän vid elva tiden och gå på stan en stund, vet inte rikigt än vad vi ska hitta på. Vi ska ses i stan i alla fall, kanske blir fika eller nått, men har dock inga pengar. Sen så när jag har hämtat Elias på dagis så ska vi troligtvis upp till Babyproffsen och kolla på lite saker.


Men nu ska jag kolla klart på mitt program, sen lägga mig i ett bad.

Nästa inlägg kommer troligtvis imorgon efter jag lämnar honom åå dagis.

Ni får ha det så bra tills dess, sköt om er där ute.


Hej så länge !!



Godnatt !!


Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 22:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 21:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 20:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 20:44

Är det nån som vet när Bloggplatsen kommer ut på App Store till Iphone 4 ?

För det har stått på deras hemsida nu i ungefär 1-2 månader att det ska komma ut om 1-2 veckor, men det har ej kommit ut än. Det kanske har kommit ut, men den heter nått annat.

Är det nån som vet vad den heter i såna fall ?

För vill skaffa den till mobilen, då kommer jag vara mer aktiv och blogga mer.


Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 20:38

Nu kör jag "Dagens Blogg".

Vinnare utsätts imorgon (onsdag) kväll.

För att vara med och få större chans att vinna så:

1. Länka på din blogg om tävlingen!
2. Kommentera att du är med! Skriv en motivering till varför just

Du ska vinna "Dagens blogg".
3. Följ mig på blogglovin!
4. Skriv om tävlingen i din blogg, och länka hit!

(För att ha större chans att vinna, så gör det inget om ni skriver några fina kommentarer i något/något annat inlägg) ;)

Vinnaren utsätts imorgon (onsdag) klockan 20:30.

Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 20:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Skapa flashcards