Livet som pappa

Alla inlägg under maj 2012

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 10:42

Frågan är hur får man igentligen behandla sitt barn?


Jag blir så jävla förbannad när jag får se sånt här, jävla kärring som slår,sparkar, slår med en kudde och nyper sitt barn....

Helt allvarligt man får sån lust att bara klappa till henne!


https://fbcdn-video-a.akamaihd.net/cfs-ak-snc7/v/443323/956/427067070646246_50537.mp4?oh=2a8cd63c7b8047d4feb0000b74c972ac&oe=4FAB8920&__gda__=1336641824_ab1d27db05a50c0cd035fff5e056a607


Visst i deras land kanske man får göra så mot sina barn, men då kan väl de jävla landet se till att ÄNDRA på de då!!!!!!!!!!!!!




Sånt här är fan oacceptabelt!
 All misshadel på barn ska förbjudas i vilket land de än är tycker jag.

Dem som misshandlar sina barn bör åka in på livstid och själva få känna på de deras barn fått känna på!!

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 10:02

 

Av Emil Löfgren - 10 maj 2012 09:27

Idag så vaknade jag vid 8:25 tiden, men Elias hade inte vaknat än.

Jag lät han sova en stund till, så vid 8:40 tiden så väckte jag honom.

Tog upp honom och bytte blöja, pyjamasen fick han behålla på idag.

Bara för att dom skulle ha pyjamasparty på dagis idag och då fick man ha på sig det och ta med sig ett gossedjur, så det fick bli hans favorit hund som han sover med.

Alla barnen på dagis hade pyjamas, även dagispersonalen och en massvis med ballonger fanns där också. Sen då jag hade lämnat honom på dagis så gick jag hemåt, när jag kom hem så åt jag lite frukost, det va riktigt gött. Sen så satte jag mig vid datorn, ovanligt va eller inte.

Tänkte spela lite och sen lägga mig i ett bad, det är också väldigt ovanligt att jag göra eller inte. Sen blir det bara ta det lugnt fram till jag ska hämta honom på dagis. Kanske träffa en vän och diskutera genom en sak som har hänt, men inget bestämt än. Personen skulle höra av sig runt lunch tid, så får vi la se hur det blir. Annars om det inte blir av, så blir det bara ta det lugnt, hehe. Men nu tänket jag spela lite, sen bada. Bloggar nog lite senare skulle jag tro.


HEJ SÅ LÄNGE !!!!

Av Emil Löfgren - 9 maj 2012 22:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 9 maj 2012 22:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emil Löfgren - 9 maj 2012 20:00

Då har jag precis lagt Elias för läggdags, han kom nyss upp ur badet.

Den människan älskar verkligen att bada, men nu går det jätte att ta upp honom, innan så hade jag ett rent helvete då jag skulle ta upp honom. Han har varit väldigt trött och hängig efter dagis idag också. Men han har lekt som vanligt i alla fall. Sen så har Robin varit här idag oh hjälp mig att få tillbaka ljudet på min laptop, det försvann för några veckor sen bara sådär. Han fick syn på min nya ratt till datorn också, då satte han sig där för att spela GRID. Det gick si så där då han driftade, jag fick kring en miljon poäng ungefär.

Men sen har jag kört det lite mer än vad han har gjort, det är grymt kul.

För min del nu ikväll blir det att ta det lugnt, för tillfället så tittar jag på 112 - på liv och död, gyrmt bra program. Blir att hämta ett glas cola och mina pringles strax.

Pratade precis med min älskling och hon berättade att hon, hennes mamma och hennes lillebror kommer upp till Borås imorgon efter två tiden och hälsar på mig och Elias.

Sen blir det att åka med dom ner till Göteborg, där stannar vi fram tills på söndag.

Blir troligtvis att åka till slottskogen i helgen om det blir hyffsat väder.

Annars blir det bara att ta det lugnt i helgen.


Nä nu ska jag gå och hämta mig mina pringles oh ett glas kall cola och kolla vidare på mitt program och ha det gött.

Blogga nog lite senare skulle jag tro, men inget bestämt. Annars kommer ett inlägg imorgon.


Ni får ha det så bra så länge, sköt om er där ute !

Hej så länge !

Av Emil Löfgren - 9 maj 2012 13:44

Nu här snart blir det hämta Lilleman på dagis, sen hem.

För ute går det inte vara idag, för det regnar en hel del.

Inget skoj alls att vara ute då, så det blir hem och busa och äta lite mat.

Sen bara ta det allmönt lugnt resten utav dagen.

Skulle egentligen åka iväg, men jag tar det en annan dag.

Av Emil Löfgren - 9 maj 2012 09:39

Idag så vaknade jag inte av klockan tydligen, hade på nått sätt stäng av både mina vibratorer.

Sen hade jag inget ljud på heller, för det brukar jag inte ha då jag ska lägga mig för att sova.

Så jag vaknade prick nio, så det va bara att ringa till dagis och säga att vi har försovit oss.

Direkt upp ur sängen för att byta blöja på Elias och sen ta på honom kläderna.

Dock så va det inget fint väder idag att vakna upp till eller så, regn och blåst.

Han va lite grinig idag då vi skulle ta på oss kläderna, men då jag lämnade honom på dagis sken han upp som en sol och ville direkt och leka, det är så det ska vara.

Nu för min del blir det att äta lite frukost och spela lite bilspel.

För ute tänker jag inte vara i alla fall, det regnar och det hatar jag.



Sen tycker jag det är skoj då man kollar på besökstatisktiken och se att jag har haft 140st läsare igår på bloggen, sen en hel del frågor på "frågestunden".

Ni får jätte gärna ställa några frågor, leta efter inlägget som heter "frågestund".

Sen så trycker du på "kommentera", sen fyller du i rutan som kommer upp där.

Jag gillar att få frågor, ni får jätte gärna fråga på.



Nästa inlägg kommer nog nångång under dagen !


Hej så länge !

Ovido - Quiz & Flashcards