Livet som pappa

Alla inlägg under maj 2012

Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 12:25

Nu blir det ta på sig kläder och bege sig ut till bussen, för att åka och handla lite.

Sen blir det hämta Lilleman vid två tiden, sen så ville pappa att vi skulle komma dit och hälsa på, så blir la gå dit en stund och hälsa på lite.


Men nu ska jag bege mig, bloggar la kanske lite senare.


Hej så länge !!

Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 10:39

Så underbart att se sånt här i tidningen !!

 

Av Emil Löfgren - 8 maj 2012 10:15

OJ ! Nu har jag inte bloggat på ett par dagar om inte en vecka.

Har ej haft ork till det faktiskt. Har haft en hel del att göra.

Men nu ska jag försöka bli lite bättre, hehe.


Dom senaste dagarna har det faktiskt hänt en hel del faktiskt.

Hela förra veckan så va jag hos älsklingen som vanligt.

Sen va vi på kalas i lördags hos hennes mammas kille, där va det riktigt trevligt faktiskt.

Jag och hennes lillebror spelade XBOX 360 efter alla gästerna hade gått.

Sen så åkte vi hem vid tolv tiden ungefär. Då vi väl kom hem så kollade vi tv och la oss ganska omgående faktiskt. Sen så i söndags så va det dags för min del att åka hem, men jag åkte bara hem till Borås för att hämta Elias och sen åkte vi ner igen. Elias blev jätte glad då han fick syn på Diesel i hallen, han sa "mjau mjau" direkt typ, kelade med honom en hel del.

Sen så igår måndag så va vi iväg i slottskogen och gick runt i det sköna vädret och kollade på djuren. Det tyckte Elias om faktiskt, så dit blir det åka nu i helgen igen troligtvis.

För vi åker till Göteborg på torsdag igen troligtvis, för Johanna, Pontus och hennes mamma ska upp till Borås och gå i Knalleland en stund, då tänkte jag att jag och Elias åker dit och träffar dom och kanske åker med dom ner till Göteborg.

Sen kommer vi hem söndag, då lämnar jag honom och sen åker jag tillbaka igen.

För pallar fan inte vara i Borås mer typ, är bara här då Elias har dagis typ.
Annars så bor jag nere hos älsklingen, helt underbart.


Just nu så sitter jag och lyssnar på lite musik på Spotify, ska strax lägga mig i ett bad.

Sen efter jag har badat tänkte jag dra mig ut i det sköna vädret och sen vidare till Willys för att handla hem lite mat så vi klarar oss idag, imorgon och halva torsdagen.

För mer än så behöver jag inte handla då jag ej är hemma på veckorna då jag ej har han.

Så helt onödigt att köpa massvis med mat då som ligger och blir dåligt.

Det gick även jätte bra att lämna Elias på dagis idag, brukar sällan vara några problem med det. Han slängde sig nästan över till dagispersonalen och vinkade till mig kort där efter och ville att jag redan skulle gå, men jag stod och väntade på ett papper jag skulle få, så jag vet om Elias mammas tider på dagis, det är bra att ha tycker jag.



Näe, nu ropar badkaret på mig, så det är dags att krypa ner där och ha det bäst.


Ovido - Quiz & Flashcards