Livet som pappa

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Emil Löfgren - 14 november 2011 19:19

Här kommer då bilderna vi tog idag, blev kanske inte nån speciell bild dock.

Men va nere vid det huset som brann ner till grund och tog lite kort, rök fortfarande efter branden.


                                                                           

Av Emil Löfgren - 14 november 2011 17:20

Kom precis hem till pappa, har varit ute och fotar en del. Bilderna kommer upp lite senare. För ska troligtvis till maxi strax med Tina och syrran. Pallar ej vara hemma, tråkigt att bara sitta hemma. Ska fråga mamma om jag får låna hennes busskort för att åka till en vän och umgås lite.

Av Emil Löfgren - 14 november 2011 14:22

Nu här om stund ska jag ut och fota lite med syrran och Tina.

Så bilderna vi tar kommer upp lite senare då jag lagt in dom på datorn.


Beger mig ut i det fina vädret nu, hej så länge !

Av Emil Löfgren - 14 november 2011 10:25

Vaknade av att väckarklockan ringde vid tio tiden, gick upp och satte mig vid datorn och nu strax blir det  käka lite frukost.

Sen bege sig ner till pappas jobb för att hämta hans källarnyckel.

Sen gå till hans källare och slita fram en stor sopsäck med kläder som är mina och som ska rensas.

Så jag kommer ha att göra en stund framöver nu. Dom kläderna jag ej vill ha och är hela, dom åker upp på Borås Loppis på Facebook. 


Kommer nog ett inlägg lite senare, på saker jag ska sälja och så där.

Skapa flashcards