Livet som pappa

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Emil Löfgren - 11 november 2011 23:20

Nya bilder tagna idag hemma hos Carina (Elias gudmor)


             

Av Emil Löfgren - 11 november 2011 09:42

Nu blir 10:15 tiden så ska jag ha möte med min jobbcoach. 

Sen efter jag varit där så ska jag till syrran och hjälpa henne med The Sims 3 Pets och installera det.

Efter jag hämtar Elias idag så ska vi till hans gudmor Carina och fika lite, sen ta lite kort på mig och Elias.

Det va ett tag sen sist vi tog på oss två bara, så det blir att göra idag.

Sen resten utav dagen vet jag faktiskt inte vad som händer, blir nog att ta det lugnt och busa lite.

Av Emil Löfgren - 11 november 2011 09:39

Man kan inte tro att du är redan över året alla redan. 
Tyckte det inte var så länge sen jag höll dig som jag gör på bilden.
Men nu idag så pratar du delvis (pappa, mamma, titta och dääh), kryper runt och idag för första gången så reste du dig upp i sängen och stod helt själv mot spjälorna i sängen. 
Blev riktigt chockad faktiskt då jag såg det i morse. 
Nu är det inte långt kvar tills du tar ditt första steg och sen blir dom bara fler och fler också. 
Längtar faktiskt tills du går, för då blir allt mycket roligare och så klart jobbigare.


Pappa älskar dig, glöm aldrig det ! ♥


Bästa ögonblicket i mitt liv ! ♥


 

Skapa flashcards