Livet som pappa

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Emil Löfgren - 25 november 2011 20:10

Idag har det varit fullt upp från 8-14 ungefär. Har varit och stor handlat med mamma och syrran. Sen så hämtade jag Elias vis två tiden på dagis och sen så kom E och hälsade på och busade med Elias lite. Han fick lite kläder utav henne också, jätte fina kläder. Sen så efter vi varit inne och lekt lite så gick vi ut för att gung lite och sen följde vi henne till busshållsplatsen. Sen så gick jag och Elias till pappa/farfar och skulle hälsa på, men då mötte vi syrran och pappa i dörren. Dom va precis på väg bort till mamma, så det blev att gå dit med dom. Då vi kom hem till mamma så lekte vi som bara den och Elias fick spela lite orgel och det älskar han. Det låter ju då man trycker på tangenterna. Sen så fick pappa och syrran hem och jag badade Elias medans mamma gjorde tacos till oss. Sen så kom syrran tillbaka och åt tacos med oss. Just nu sitter kah och dricker julmust, äter ahlgrens bilar och kollar på idol med syrran och mamma. Molly är ju helt grym ikväll, hoppas inte hon åker ikväll. Grymt snygg är hon också. Haha jag skeendets inlägget ifrån min iphååååååne. Imorgon ska jag och Elias på kalas vid två tiden, får väl se vad som händer fram till det. Inget planerat i alla fall.

Av Emil Löfgren - 25 november 2011 08:12

Jag och Elias vaknade tidigt idag och det va härligt faktiskt, vaknade redan vid sju tiden.

Gick upp och hämtade honom och la honom i min säng och morgon myste lite och busade.

Sen så bytte jag blöja och bytte kläder på honom, sen så tog jag på honom yttekläderna och sen så begav vi oss till dagis och då jag skulle gå blev han lite ledsen idag också.

Men det är bara att säga "hejdå" och sen gå mot dörren, inte mer med de.

Nu så sitter jag här hemma och ska strax få i mig lite frukost tänkte jag faktiskt, ska bli gott.

Blir lite corn flakes, sylt och mjölk. MUMS MUMS !

Sen blir det iväg och stor handla lite på olika ställen.

Först ska vi till City i knalleland och där ska mamma köpa några ljus eller vad det nu va, sen så ska vi till Eko, sen vidare till rusta, sen till rusta, sen blir det kolla dammsugare på Media Markt och sist men inte minst så blir det stor handling på Ica Maxi.

Sen vid två tiden blir det att hämta busungen ifrån dagis igen och sen har jag faktiskt inget planerat mer idag, blir bara bus och bus med Elias. 


Skriver ett inlägg lite senare skulle jag tro, hej så länge !


 

Skapa flashcards