Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 12 november 2011

"Morgon" inlägg

Av Emil Löfgren - 12 november 2011 11:07

Hade en morgon pigg son idag som vaknade runt 9 tiden, tog upp honom och la han i min säng och myste lite och busade. Elias fick välling vid åtta tiden idag och sen somnade han om en timme. Sen så efter de så gick jag upp för att äta lite frukost. Frukosten bestod utav corn flakes, ett glas apelsinjouice och ett knäckebröd. Mycket god frukost. Just nu så kryper han runt i lägenheten och busar, han busar med katten också. Han kryper efter honom på golvet och ibland så attackerar Diesel honom men det är bara bus inget allvar.


Om en liten stund så ska han få lite gröt och sen sova en stund. Då han har vaknat så ska vi bort till pappa och hälsa på en stund, ska hjälpa syrran med The Sims 3 Pets. Hon kan ju inget sånt, men det verkar ha krångligt på pappas dator för jag försökte installera det igår men ville sig inte. Får försöka på nytt idag, va lite smått trött då jag grejjade med det igår. 


Ser ut att bli riktigt fint väder ute idag också, blir nog ut och fota lite senare tror jag. Om nu solen vill vara framme hela dagen, vore underbart faktiskt. 


   

 
 
Camilla

Camilla

12 november 2011 13:04

Bra blogg :)

http://jcamilla.bloggplatsen.se

Emil Löfgren

12 november 2011 23:33

Tack så mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards