Livet som pappa

Alla inlägg under juli 2012

Av Emil Löfgren - 20 juli 2012 22:14

Ligger just nu i soffan och myser med älsklingen, kollar på lite tv. Men finns typ inget att kolla på, blir nog att starta en film snart tror jag. Om det inte kommer nått annat roligt på tv. Men om man ska gå och göra sig lite popcorn och fylla på mitt cola glas.

Av Emil Löfgren - 20 juli 2012 20:41

Elias sitter just nu i ett bad. Snart dags för läggdags för hans del :)

Av Emil Löfgren - 20 juli 2012 16:00

Är just nu och handlar på Ica Maxi med älsklingen och en sovande Elias i vagnen. För tillfället sitter vi och äter mjukglass och ska strax bege oss till förbutiken och hämta ut mitt paket som väntar på mig där.

Av Emil Löfgren - 19 juli 2012 23:37

Så här kommer troligtvis ihpone 5 se ut. Med 4" tums skärm.

Av Emil Löfgren - 19 juli 2012 13:56

Sitter i soffan och slappar med älsklingen och tittar på Teen Mom 2 på MTV.

Mycket bra program faktiskt, gillar att se unga föräldrar i deras roller som föräldrar.

Det är samma med 16 and pregnant, det brukar jag också kolla på.


 

Av Emil Löfgren - 19 juli 2012 13:52

Här kommer en nytagen bild på min snygging.

Jag älskar dig över allt och extremt mycket mer.

 

  

 

 


Av Emil Löfgren - 19 juli 2012 13:30

La Elias precis för att sova middag. Jaha, vad ska man hitta på nu när han sover då. Ska allt fundera ut vad vi ska äta för mat idag tror jag. Har funderingar på fiskpinnar och mos, men vet inte riktigt. Vi får väl se vad menyn blir idag. Efter vi ätit eller innan vi äter så blir det gå och handla lite på Ica Maxi. Finns lite saker jag glömde handla hem igår. Lägga sig i soffan och glo tv med älsklingen nu. Kanske åker till Göteborg idag, annars blir det imorgon. Vi får se vad vi bestämmer oss för.

  

Ovido - Quiz & Flashcards