Livet som pappa

Alla inlägg under juli 2012

Av Emil Löfgren - 29 juli 2012 19:20

8 days left to my birthday

Av Emil Löfgren - 29 juli 2012 19:19

Följ oss på instagram - 2barnsfar

Av Emil Löfgren - 29 juli 2012 14:54

Sitter och tittar på damernas cykling på SVT1.

Av Emil Löfgren - 29 juli 2012 09:43

Idag vaknade Elias vid halv nio tiden och fick sig en välling. Nu ligger vi i sängen och tittar på barnprogram. Älsklingen sover fortfarande. Vad som händer idag, vet jag inte än. Får se vad älsklingen vill hitta på då hon vaknar. Verkar i alla fall vara skapligt väder idag. Så vi får la se vad som händer.

Av Emil Löfgren - 28 juli 2012 17:51

Ovädret är ovanför oss och typ 1000 grader i lägenheten och finns ingen fucking jääääävla fläkt heller. Tror jag flyter bort i svetten snart

Av Emil Löfgren - 28 juli 2012 13:05

Av Emil Löfgren - 28 juli 2012 10:01

Idag så vaknade Elias runt halv nio tiden. Just nu så ligger vi i sängen och tittar på barnprogram. Älsklingen ligger fortfarande och sover, hon är helt slut efter Liseberg igår. Vi va där vi 12:40 tiden och åkte hem runt 22:40 tiden. Ja, ni kan ju själva räkna ut hur många timmar vi va där. Elias slocknade då vi skulle åka bussen hem, så va bara att byta blöja och sätta på pyjamas samt göra välling direkt då vi kom hem. Han somnade omgående, det gjorde även älsklingen i soffan också. Jag satt upp och kollade OS invigningen med svärfar. Kollade då dom tågade in, jag såg ifrån nummer 170 ungefär. Alltså från land 170. Sen då dom tände den olympiska elden. Mäktigt det va att se all dessa fyverkerier och folk. Va en publik på ungefär 80.000 sen efter jag hade kollat klart på invigningen som va slut runt två tiden, så gick vi och la oss för att sova. Älsklingen slocknade i sängen efter fem minuter efter hon la sig. Nu idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska tydligen bli regn. Men nånting hittar vi alltid på att göra. Om det är fint väder imorgon, så skulle vi åka nånstans med Johannas pappa. Men vart vet vi inte än, det får vi bestämma idag eller imorgon.
Nä nu ska jag och Elias mysa vidare i sängen och kolla barnprogram.

Av Emil Löfgren - 28 juli 2012 00:22

Elias blev överlycklig då han fick ha stjärnvinsten i vagnen.

Ovido - Quiz & Flashcards