Livet som pappa

Alla inlägg under juli 2012

Av Emil Löfgren - 17 juli 2012 20:59

Nu ska jag och älsklingen lägga oss i soffan för att kolla på film och dricka cola och äta lite chips.

Av Emil Löfgren - 17 juli 2012 18:18

Mina älsklingar sitter och äter kvällsmat, idag blev det makaroner och köttbullar. Strax dags för Elias att bada lite och sen läggdags.

Av Emil Löfgren - 17 juli 2012 14:09

Sitter hemma hos Elias gudmor och vi ska fika lite nu, så det Blor bulle och saft.

Av Emil Löfgren - 17 juli 2012 12:03

Nu söker jag och tjejen en syskonvagn, om ni vet nån som ska sälja eller om ni ska sälja så får ni jätte gärna höra av er.

Skicka iväg ett mail till mig Emil-Lofgren@live.se med bild och lite information om vagnen och vad som följer med då man köper den.

Helst en Babytravel syskonvagn, men inget krav. Det är bara ett förslag ifrån våran sida.

Men funkar vilken som, bara den är hel och den är 100% fungerande.


 

Av Emil Löfgren - 17 juli 2012 10:34

Här har ni en sak som har hänt på det sistone. Jag ska bli tvåbarnspappa i november, det ska bli riktigt kul faktiskt. Ser verkligen fram emot det. Idag är älsklingen i vecka 22+3 och vi kollar troligtvis upp könet i vecka 25 kanske, inte bestämt oss riktigt än.

Av Emil Löfgren - 17 juli 2012 10:05

Nu har äntligen appen till iPhone kommit ut. Förhoppningsvis så kommer jag vara mer aktiv nu.

Idag blir det åka till Elias gudmor och fila och fotografera lite. Solen skiner idag, underbart.

Detta va ett test ifrån mobilen.
Uppdaterar nog senare!

Hej så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards