Livet som pappa

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 22:54

Ni kan även följa mig på instagram där jag heter, mittlivsompappa.

Där lägger jag upp ganska många bilder på Elias och vad jag gör på mina vardagar.

Följ gärna mig där, det uppskattar jag.


 

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 21:45

La Elias vid åtta tiden idag, han fick välling och han tog den direkt och somnade ganska omgående sen efter han drack upp den. Jag frågade min mamma om hon kunde hålla koll på honom en stund om han vakna eller så, för jag skulle gå ner till Ica Maci för att handla hem lite saker så vi klarar oss fram till fredag. Sen då jag kom hem så va jag verkligen genom svettig. Just nu så sitter jag vid dator och kopplar av och kollar påkalla fakta, som handlar om socialmyndigheterna. Blir en lugn kväll för min del, blir att ta mig ett kallt glas cola strax.

Underbart, va ett par dagar sen nu.

 Sen så blir det lägga sig i ett varmt bad, för nu har vi äntligen fått tillbaka vattnet.
Har varit utan dtet hela dagen, snacka om jobbigt läge.

 Service kontoret hade gjort sönder nån kabel eller vad det nu va.

Nu blir det kolla kvar på kalla fakta och sen lägga sig i badet.


Nästa inlägg kommer komma imorgon då jag har lämnat Elias på dagis.

Ni får ha det så bra tills dess.


Ja juste, glömt berätta en sak.

Kollade besökarstatistiken då jag kom hem nu i kväll, den hade nått 224st läsare bara idag.

Det är ju helt sjukt, trodde inte mina ögon först.

Men det gillas och uppskattas verkligen.


Bildbevis

 

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 16:58

Är riktigt sugen på att köpa ny sköt väska till Elias.

Har tre förslag


Dock kostar denna 749:-


 

Denna kostar 99:- och finns på Statium, lutar åt att det blir en sån här


   

Denna kostar 349:- och finns på Statium

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 15:33

Jag och syrran drog iväg vid tolv tiden, för att jag skulle till en och köpa ett tangentbord (Saitek Eclipse 2"), mycket nöjd med det. Sen efter vi hade gjort det så hoppade vi av i knalleland, där det blev att käka mcdonalds, för mig blev det dubbelcheeseburgare och för syrran blev det två cheeseburgare. Sen så gick vi in på H&M och kollade på kläder till Eli,as jag köpte en t-shirt och ett par byxor (bilder kommer längre ner). Mycket snygga faktiskt.

Sen så åkte vi hemåt, direkt då vi gick av bussen va det att promenera till dagis för att hämta Lilleman. Det regnade såklart, så gick dit och hämtade honom och gick hem direkt, det öste ner typ, usch hatar regn. När vi kom hem så va det dags att leka som vanligt.

Han körde omkring med sin gräsklippare det första han gjorde då han gick av sig ytterkläderna. Nu om en stund ska vi äta lite mat, vet inte riktigt vad det bli.

Mos och fiskpinnar funderar jag på, det va faktiskt ett tag sen jag/vi åt det.

Sen händer det faktiskt inte så värst mycket mer idag.


Här kommer bilderna på kläderna jag köpte idag och mitt tangentbord

   




Nästa inlägg kommer senare ikväll, efter jag lagt Elias vid åtta tiden


Hej så länge ! 

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 11:39

Detta gör en väldigt glad då man får reda på det.

Det är tack vare mina underbara läsare att jag kom på en 13e plats i topplistan här på bloggplatsen


 

Ovido - Quiz & Flashcards