Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Kanske ny sköt väska

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 16:58

Är riktigt sugen på att köpa ny sköt väska till Elias.

Har tre förslag


Dock kostar denna 749:-


 

Denna kostar 99:- och finns på Statium, lutar åt att det blir en sån här


   

Denna kostar 349:- och finns på Statium

 
 
Ingen bild

Anonym

26 april 2012 07:41

Den översta väskan e skit praktisk å snygg. Finns i många snygga färger. Vi köpte våran skip shop på tradera för 50kr =)

Emil Löfgren

26 april 2012 08:05

snacka om att ni fick den billig, vill också ha sån tur

 
Cisse

Cisse

26 april 2012 08:29

Jag har den i mitten fast inte svart då :) Älskar den.
Jag har en skötväska som jag har tänkt att sälja det är ett peas märke på den :) ny pris på den var 600:-

http://takemeforme.blogg.se

Emil Löfgren

26 april 2012 09:12

Okej okej :)
Skulle du kunna maila mig om en bild kanske ?
Emil-Lofgren@live.se

Pris hade du tänkt, skriv det i mailet.

mvh Emil

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards