Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Kvällsinlägg

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 21:45

La Elias vid åtta tiden idag, han fick välling och han tog den direkt och somnade ganska omgående sen efter han drack upp den. Jag frågade min mamma om hon kunde hålla koll på honom en stund om han vakna eller så, för jag skulle gå ner till Ica Maci för att handla hem lite saker så vi klarar oss fram till fredag. Sen då jag kom hem så va jag verkligen genom svettig. Just nu så sitter jag vid dator och kopplar av och kollar påkalla fakta, som handlar om socialmyndigheterna. Blir en lugn kväll för min del, blir att ta mig ett kallt glas cola strax.

Underbart, va ett par dagar sen nu.

 Sen så blir det lägga sig i ett varmt bad, för nu har vi äntligen fått tillbaka vattnet.
Har varit utan dtet hela dagen, snacka om jobbigt läge.

 Service kontoret hade gjort sönder nån kabel eller vad det nu va.

Nu blir det kolla kvar på kalla fakta och sen lägga sig i badet.


Nästa inlägg kommer komma imorgon då jag har lämnat Elias på dagis.

Ni får ha det så bra tills dess.


Ja juste, glömt berätta en sak.

Kollade besökarstatistiken då jag kom hem nu i kväll, den hade nått 224st läsare bara idag.

Det är ju helt sjukt, trodde inte mina ögon först.

Men det gillas och uppskattas verkligen.


Bildbevis

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards