Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Eftermiddagsinlägg

Av Emil Löfgren - 25 april 2012 15:33

Jag och syrran drog iväg vid tolv tiden, för att jag skulle till en och köpa ett tangentbord (Saitek Eclipse 2"), mycket nöjd med det. Sen efter vi hade gjort det så hoppade vi av i knalleland, där det blev att käka mcdonalds, för mig blev det dubbelcheeseburgare och för syrran blev det två cheeseburgare. Sen så gick vi in på H&M och kollade på kläder till Eli,as jag köpte en t-shirt och ett par byxor (bilder kommer längre ner). Mycket snygga faktiskt.

Sen så åkte vi hemåt, direkt då vi gick av bussen va det att promenera till dagis för att hämta Lilleman. Det regnade såklart, så gick dit och hämtade honom och gick hem direkt, det öste ner typ, usch hatar regn. När vi kom hem så va det dags att leka som vanligt.

Han körde omkring med sin gräsklippare det första han gjorde då han gick av sig ytterkläderna. Nu om en stund ska vi äta lite mat, vet inte riktigt vad det bli.

Mos och fiskpinnar funderar jag på, det va faktiskt ett tag sen jag/vi åt det.

Sen händer det faktiskt inte så värst mycket mer idag.


Här kommer bilderna på kläderna jag köpte idag och mitt tangentbord

   




Nästa inlägg kommer senare ikväll, efter jag lagt Elias vid åtta tiden


Hej så länge ! 

 
 
Amanda

Amanda

25 april 2012 15:53

Det va jag som hittade dom dock! :)

http://thisisiit.bloggplatsen.se

Emil Löfgren

25 april 2012 16:29

haha okej då, men det va faktiskt jag som köpte dom :P vi hittade dom tillsammans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards