Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Kallt ! :/

Av Emil Löfgren - 14 oktober 2011 09:41

Idag lämnade jag Elias på dagis vid 8 tiden, sen efter det drog jag mig ner mot stan för jag skulle till tandläkaren 8:30. Men då man kommer ner dit och sätter sig i väntrummet så säger dom att jag får vänta tio minuter extra. Sen då jag väl kom in så tog dom först bild på mina tänder och så, sen så berättade han att jag hade lite tandsten och jag ska tillbaka den 24 november och fixa till tandstenen Annars såg mina tänder fina ut och så, men inflamerat tandkött. Men om jag masserar det dagligen så kan det bli fint och så efter 2 veckor redan. Sen skulle jag ju till arbetsförmedlingen och försäkringskassan, men dom hade så klart inte öppet. Dom öppnade klockan tio, så blir om en liten stund åka ner igen och lämna in papper och lite sånt "kul". Just nu sitter jag och kollar runt på facebook och prata med älsklingen i telefon, saklnar dig hjärtat.

De är verkligen gött väder ute nu faktiskt, men i morse då jag lämnade Elias på dagis vid åtta tiden va det verkligen två minus grader, men friskt och gött ändå. Men usch fy blä, vintern lurar runt hörnet bara :/ Nu skiner solen i alla fall och den värmer ju en del i alla fall.


Näe nu tänkte jag äta lite frukost, sen bara ta det lugnt en stund innan jag åker ner till stan igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards