Livet som pappa

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Emil Löfgren - 28 oktober 2011 08:52

Idag vaknade jag 7:45 och Elias började dagis 8:00 och han sov fortfarande då jag vaknade.

Så jag fick väcka honom och byta blöja, sen på med alla kläder och direkt iväg till dagis.

Nu vid nio tiden så ska jag till bobutiken här på Kristineberg och skriva på ett papper, sen ska jag vidare på massvis med ärenden i stan och knalleland.

Ska faktiskt lämna ut mitt CV till olika företag, får vi la se hur det går.

Sen ska jag förbi banken också och sätta in lite pengar på mitt konto, sen tänkte jag faktiskt ringa på den lägenheten jag blev erbjuden härom dagen och se om jag kan komma och kolla på den idag. Ska koppla in min kamera till datorn nu tänkte jag och föra över alla bilder jag tog på kalaset igår. Så det kommer upp här alldeles strax.

Av Emil Löfgren - 28 oktober 2011 00:31

Fredag: Lämna Elias på dagis, åka ner till arbetsförnedringen för att kopiera mitt cv i ett antal exemplar, lämna CV till olika företag i stan och knalleland, gå till banken för att sätta in pengar och säkert nånting mer men inget jag kommer på just nu.


Lördag: På dagen har jag inget direkt inplanerat så, men på eftermiddagen så kommer min moster och Kicki hit på fika och firar Elias lite, för dom kunde inte komma idag. Det är de enda jag kan komma på nu som jag ska göra på lördag.


Söndag: Förmiddagen blir det bara ta det lugnt, sen vid 17:00 tiden så ska jag lämna Elias till mamma. Sen sker det inte så värst mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards