Livet som pappa

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Emil Löfgren - 14 oktober 2011 13:08

Nyss hemkommen ifrån stan, fick till och med mig syrran ner till stan också helt otroligt. Inte ofta jag får det. Vi va på försäkringskassan och lämnade papper och sen va vi en liten stund på arbetsförnedringen och satt vid en av deras datorer och bara dega och kolla jobb. Sen så gick vi runt i lite affärer i stan, träffade lite folk och så, sen åkte vi hem vid 12:40 bussen. Nyss så åt jag mig en bit jordgubbspaj med vaniljsås, mums mums !

Ska om liten stund gå och hämta Elias på dagis, syrran ska med och hämta honom. Sen blir det en massa bus med honom, blir kanske ut och gunga beror på vädret. 

Av Emil Löfgren - 14 oktober 2011 09:41

Idag lämnade jag Elias på dagis vid 8 tiden, sen efter det drog jag mig ner mot stan för jag skulle till tandläkaren 8:30. Men då man kommer ner dit och sätter sig i väntrummet så säger dom att jag får vänta tio minuter extra. Sen då jag väl kom in så tog dom först bild på mina tänder och så, sen så berättade han att jag hade lite tandsten och jag ska tillbaka den 24 november och fixa till tandstenen Annars såg mina tänder fina ut och så, men inflamerat tandkött. Men om jag masserar det dagligen så kan det bli fint och så efter 2 veckor redan. Sen skulle jag ju till arbetsförmedlingen och försäkringskassan, men dom hade så klart inte öppet. Dom öppnade klockan tio, så blir om en liten stund åka ner igen och lämna in papper och lite sånt "kul". Just nu sitter jag och kollar runt på facebook och prata med älsklingen i telefon, saklnar dig hjärtat.

De är verkligen gött väder ute nu faktiskt, men i morse då jag lämnade Elias på dagis vid åtta tiden va det verkligen två minus grader, men friskt och gött ändå. Men usch fy blä, vintern lurar runt hörnet bara :/ Nu skiner solen i alla fall och den värmer ju en del i alla fall.


Näe nu tänkte jag äta lite frukost, sen bara ta det lugnt en stund innan jag åker ner till stan igen.

Ovido - Quiz & Flashcards