Livet som pappa

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Emil Löfgren - 16 april 2014 09:53

Sitter just nu och lyssnar på lite Magnus Uggla och njuter av det härliga vädret (har balkongen öppen).

Om en liten stund tänkte jag lägga mig i ett bad och njuta lite (mer). Sen vid 11 tiden ska jag hämta dottern på dagis, sen ska jag åka in mot stan för att träffa Niklas en stund. Han ska kolla efter lite saker i Knalleland och jag ska till Netonnet och köpa mig ett par nya hörlurar till telefonen. Ska blir riktigt gött att få ett par riktigt bra hörlurar (a-jays one+).


Nä nu ska jag hoppa i ett bad, så jag får det gjort. 
Sen är det iväg och hämta dottern vid 11 som sagt.

Sen njuta av det fina vädret som äntligen har kommit till Borås.

Ni får ha en fortsatt bra dag, sköt om er där ute och va rädda om det käraste ni har!

Hejdå!

 


 

Ovido - Quiz & Flashcards