Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

Tankarna går..

Av Emil Löfgren - 1 mars 2014 00:36

Sitter och tänker en hel del, har mycket i mitt huvud nu tänker jag. Därför skriver jag ett inlägg, vet att det va jätte länge sen jag skrev ett. Men jag tänker inte direkt skriva om vad som har hänt, men det är verkligen inget roligt. Hoppas verkligen det blir något bra utav detta som nu sker, ni som vet kan ju hålla med om att det verkligen inte är bra.


Så jag sitter och lyssnar på lite Linus Svenning, hans låter får mig lugn. Han är grym, hoppas han skickas vidare till den stora finalen i Melodifestivalen imorgon (20:00 på SVT1, MISSTA INTE DET!)


Detta är hans bidrag i Melodifestivalen, för er som har missat det (men tror knappt nån missa den).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards