Livet som pappa

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Emil Löfgren - 15 juni 2013 12:11

Idag började dagen med att jag vaknade runt 8:30 tiden, jag orkade ute gå upp direkt så låg kvar en stund. Sen vaknade mina prinsessor en stund efter mig, vi låg la kvar till nio tiden ungefär. Sen fick Molly sig en välling, den drack hon upp hela. Duktig tjej. Sen så va det dags för oss att äta lite frukost, det satt ej fel. Sen så gick jag ut för att mäta C, han kom med Molly's gå-stol som dom hade till henne igår, då hon va där.

Vad som sker idag?
Vi har inget planerat direkt, försöker få hit familjen Brandt. Men det verkar vara helt meningslöst, men vi får la se. Annars har vi inget planerar så.

Mysa med pappa lite på morgonen

Just nu ligger vi på soffan och slappar och kollar på "Jönssonligan - Dyker upp igen"

Ovido - Quiz & Flashcards