Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 13 september 2013

Godkväll - 130913

Av Emil Löfgren - 13 september 2013 22:44

Idag har vi haft besök utav farmor en stund, det va uppskattat ifrån båda barnen såg jag. För båda satt och lekte med henne direkt då hon kom hit. Innan vi åkte hem så va mamma med mig och hämtade Lilleman på dagis och då blev han jätte chockad att farmor va med.

Sen få mamma hade varit här en stund, så kom Magnus (hennes kille) och hämtade henne. Han stannade och lekte en stund med Elias, sen så dom skulle åka så åkte jag med in till Ica Maxi för att handla hem tacos tillbehör och lite gott gott samt dricka. Sen då jag kom hem så busade jag med Elias en stund och sen var det dags för honom att sova (19:45). Han va jätte trött så fick bli en tidig kväll idag också. Det tar på energi att vara på dagis och det är bra. Då han väl la sig i sin säng, så började jag med kvällsmaten (tacos), sen då det va klart så myste vi framför tvn och tittade på fångarna på fortet och käkade. Denna fredag kommer bli en lugn, just nu tittar vi på en film på fyran som är rätt bra faktiskt. Jag njuter även av en kall och god redbull.

Nä nu ska jag mysa med min underbara sambo och bara ha det bra. Bloggare imorgon nån gång under dagen, så jag har tid. För ska hjälpa honom att flytta lite prylar.

Ni får ha en fortsatt trevlig fredag, sköt om er och dom ni har i er närhet.
Ni checkar jag ut härifrån!
Hejdå!! :)

Mums redbull !

Varför ska man använda kudden, då man kan ligga en bra bit ifrån den istället

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards