Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 17 januari 2013

Torsdag - 17 januari

Av Emil Löfgren - 17 januari 2013 10:12

Morgonen började med att vi ej försov oss faktiskt. Vi vaknade runt 8:05 tiden, då va se dags för att byta blöja och ta på kläderna som han skulle ha på sig till dagis. Sen va klockan redan halv nio typ, då blev de ta på oss ytterkläderna och sedan gå till dagis. Att lämna honom på dagis är inga problem, ställde ner hononm innanför grindarna och idag kom de ingen personal och möte oss. Allt gick bra ändå, då känner man sig stolt och glad. Märks att trivs på dagis.

För min del då jag kom hem så åt jag frukost direkt och sedan tog det lugnt.
Nu här strax så ska jag åka iväg på ekonomi möte på soc, mindre roligt.
Men det är ett måste om jag vill ha pengar. Sedan efter mötet så ska jag möta upp Robin i stan och få tillbaka mitt grafikkort som han lånade igår, för att testa i sin dator. För i min funkar de inte. Och idag så ringde jag till Inet och snacka med dom om problemet och då sa dom att jag skulle komma in med grafikkortet så dom fick kolla på de. Hoppas jag kan byta till ett som funkar.

Nä dags att göra sig i ordning kanske.
Ni får ha en fortsatt bra dag!
Sköt om er !!
Va rädda om varandra!
Hej så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards