Livet som pappa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emil Löfgren - 25 augusti 2012 21:46

Av Emil Löfgren - 25 augusti 2012 03:11

Nu ikväll så åkte jag och älsklingen med Ellinor, Andreas, Linnea och Victor och kollade på lite streetrace. Det va G.S.R som höll i det idag. Först åkte vi till Tuve, men dit komm idiot poliserna och förstörde ALLT! Sen blev vi flyttade till Bergsjön och där va vi i säkert en timma och trettio minuter, grymt kul va det. Massvis med gummi och snygga bilar. Haft en kanon kväll. Tusen tack för en kanon kväll och trevligt sällskap. Måste göras snart fen. Nu blir det gå och lägga dig, är lite små seg. Imorgon ska jag och älsklingen in till stan och kolla lite saker och ting.

Sköt om er där ute & va rädd om er!
Godnatt på er! :)

Av Emil Löfgren - 24 augusti 2012 20:02

Har hittat två sköt väskor, en till Elias (den blå rutiga) och en till Molly (den lila rutiga). Ska och kolla på dom imorgon, finns på stadium.

Av Emil Löfgren - 24 augusti 2012 16:53

Idag fick min älskade flickvän 10st röda rosor av mig :) tyckte hon va värd det 

Av Emil Löfgren - 23 augusti 2012 23:46

Kan du och Elias mamma prata bättre nu än innan?
- Nej, det kan jag ej påstå.

Om inte är det nått du önskar ni kunde?
- Både ja och nej.

Hur går det i lägenhets sökandet för dig och din tjej?
- Det går rätt så bra.

Hur reagera din familj på att du ska bli pappa igen?
- Mamma va la negativ som vanligt (ej ovanligt) och pappa har inte sagt nått än. Han vet säkert, men han vill att jag säger nått. Men ej blivit nått än.

Av Emil Löfgren - 23 augusti 2012 23:40

Bor du och Johanna ihop?
- Nej, men söker gemensamt boende.

Hur långt är det ifrån varandras hem annars ?
- 7 mil

Av Emil Löfgren - 23 augusti 2012 18:45

Har ni planerat giftemål?

- Ja, men när säger vi inte !

Av Emil Löfgren - 23 augusti 2012 11:28

Har du slutat med praktiken? Varför?
- För det skulle bara vara i juni månad.

Hur funkar Elias och Johanna ihop?
- Det funkar jätte bra

Ovido - Quiz & Flashcards