Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Frågan är fri !

Av Emil Löfgren - 22 augusti 2012 13:21

Nu drar jag igång frågestund tänkte jag.

Här kan ni kan ställa vilken fråga som helst och jag svara så gott jag kan på den/dom.


 

 
 
Ingen bild

mtt

23 augusti 2012 09:42

Har du slutat med praktiken? Varför?
Hur funkar Elias och Johanna ihop?

 
Ingen bild

Nyfiken

23 augusti 2012 13:36

Har ni planerat giftemål?

 
Ingen bild

Anna

23 augusti 2012 19:12

Kan du och Elias mamma prata bättre nu än innan ?
Om inte är det nått du önskar att ni kunde ?
Hur går det i lägenhets sökandet för dig och din tjej ?
Hur reagera din familj på att du ska bli pappa en gång till ?

 
Ingen bild

Emmy

23 augusti 2012 22:23

Bor du och Johanna ihop?
Hur långt är det ifrån varandras hem annars?

 
Miranda.

Miranda.

29 augusti 2012 15:17

Hur gammal var ni när ni fick Elias? hur reagera du när Johanna blev gravid?

http://mirandanystrom.bloggplatsen.se

Emil Löfgren

30 augusti 2012 10:00

Så nu har jag svarat på din fråga. Finns som inlägg på bloggen

 
Ingen bild

Gigi

20 september 2012 12:03

Hur går det med planerna på enskild vårdnad? Eller tar Elias mamma bättre hand om honom nu? Det kommer väl bli rörigt för honom i framtiden annars och åka massa fram å tebax? Jag tycker du verkar va en asbra pappa. Jag är bara 18 år så jag ska inte skaffa några kids ännu men jag följer din blogg ändå.

Emil Löfgren

5 oktober 2012 10:53

Nja, det är la sådär. Ja det kommer ku bli det, därför vill jag ha honom på veckorna och hon har honom varannan helg. Jag tänker på Elias bästa, som hon inte gör !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards