Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Dags för att sova ..

Av Emil Löfgren - 14 juni 2012 01:21

Det va gött att bada faktiskt, nu blir det lägga sig i sängen för att glo på en film och sen försöka sova. Sover ju i en riktigt go säng, så kommer nog somna rätt gött.

Väckaklockan ringer 7:10, då blir det laga ihop nått snabbt som jag kan ta med mig till praktiken. Sen blir det bege sig till praktiken vid 8 tiden.


Nä nu ska jag glo på en film innan jag somnar.
Sitter just nu och lyssnar på Lugna Favoriter, gött med lite lugn musik på natten.


Godnatt gott folk

Ta väl hand om varandra där ute.

Nästa inlägg kommer imorgon innan jag drar till praktiken eller efter jag slutat. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards