Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

5/3-12 - 9:29

Av Emil Löfgren - 5 mars 2012 09:29

Tjo Tjo !

Idag vaknade jag av att älsklingens väckaklocka ringde 7:30, sen så somnade jag om mellan hennes snooze. Men sen så gick jag upp med henne då hon gick upp vid 8 tiden, hon käkade lite frukost och jag kollade på tvn. Sen så gjorde hon sig i ordning för att springa iväg till bussen, sen så ringde det på porttelefonen och då hade hon glömt sitt busskort. Sen så hon gick så satte jag mig vid tvn och kollade på Rix Fm´s morgon program och nu sitter jag vid datorn och slöar, kollar facebook och samtidigt kollar jag lite på lyxfällan på tvn. Ska kolla runt lite på hemsidor som säljer Emek lastbilsmodeller, är grymt sugen på att skaffa mig en sådan och sen pimpa den med lampor och lite smått och gott.

Det är verkligen mitt intresse lastbilar och byggsatser, skiter i att folk säger "det är ju barnsligt att hålla på med sånt och det är för barn". Nej, det är det inte. Är medlem på en sida på Facebook där det finns folk som kan vara 40-45år gamla som håller på att bygga modeller och sånt, så jag håller på med vad jag vill. Ingen bestämmer över det.

Nedanför kommer det lite exempel på olika lastbilsmodeller.


Resten av denna dagen händer det faktiskt inte så värst mycket, blir att sitta hemma och vänta på att älsklingen ska komma hem. Kanske hoppar in i en dusch lite senare, sen bara slappa vid tvn och kollar film kanske.



                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards