Livet som pappa

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Emil Löfgren - 12 mars 2014 10:41

Morgonen började med att barnen vaknade runt sju tiden, Molly fick då en välling och Elias kom upp till vår säng för att mysa lite. Han fick även frukost en stund efter vi myste i sängen. Sen va det dags för att klä på Molly för att gå till dagis med henne, idag lämnade älsklingen henne på dagis och jag ska hämta henne.

Direkt då älsklingen lämnade henne på dagis, så åkte vi in till stan för att lämna Elias på sitt dagis. Sen så åkte jag och älsklingen ner till stan för att gå till Gina Tricot, men det öppnade 10 och klockan va 9:35 (ungefär), så vi beslutade för att åka hem istället och äta frukost. Så nu har vi käkat lite frukost och snart är det dags för mig att ta på mig ytterkläderna för att trippa bort till dagis för att hämta Molly. Sen så kommer min syster till oss, vi ska ut och fota det fina vädret. Så Molly får sova middag i vagnen idag. Sen vid två tiden så ska vi in och hämta Elias på sitt dagis, sen efter de ska vi till farfars jobb och lämnar några spel som han ska låna utav mig. Resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer, är vädret fint (som det ser ut att bli) så blir vi nog ute hela dagen.


Nä nu ska jag nog göra mig i ordning för att hämta Molly på dagis.

Ni får ha en fortsatt trevlig och solig onsdags förmiddag.

Sköt om er och det närmaste ni har.

Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards