Livet som pappa

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Emil Löfgren - 16 maj 2012 12:30

Här kommer bilder som togs i söndags den 13/5-12


                                                                        

Av Emil Löfgren - 16 maj 2012 10:23

Morsning korsning !!


Det blev längre uppehåll än räknat. Men jag har glömt av att blogga.

Sen har jag gjort annat, men nu ska jag försöker sätta igång igen.


I helgen så har det inte hänt så värst mycket.

Bara massvis med bus med mina älsklingar.

Sen så åkte jag, Elias och älsklingen till Borås, för han skulle till idioten.

Sen så packade jag mina saker för jag skulle åka med älsklingen hem.

Sen då jag hade packat så åkte vi ner till stan för vi skulle äta, men det slutade med att vi åkte till MAX i Knalleland för att käka där och även kolla på alla som kom ut från matchen som hade varit precis. Elfsborg krossade såklart AIK med 1-0, snacka om att aik klacken ej va glada. Men det är rätt åt dom, haha. Så det va fullt med poliser i knalleland och i stan.

Sen då vi hade ätit så tog vi bussen in mot stan igen, för att sen bege oss till Resecentrum för att ta buss 100 till Göteborg. Sen då vi väl kom hem till älsklingen så gjorde vi inget speciellt. Gick nästan och la oss direkt, för klockan va runt halv tolv.

För vi skulle upp vid halv sju tiden, vi skulle iväg med DIesel till vetrinären.

Det va dags för kastrering, det gick jätte bra faktiskt. Nu går han med tratt runt huvudet. Han är jätte söt med den. Men den skulle han ha ungefär en vecka sa dom, så nu på måndag ska vi se om det har läckt bra så vi kan ta bort den.

Han har varit jätte lugn sen i måndags, i måndags direkt då han kom hem va han helt slut och groggy, vinglade omkring som bara den. Men han skulle vekrligen gå fast han knappt kunde det, men han va envis.  Som sin ägare, haha. Men sen igår så va han faktiskt mycket bättre, m en ändå väldigt slö, sov bort hela dagen typ.

Men så idag så har det varit mycket bättre, till och med lekt lite och det orkade han.

Han blir jätte sur då han går mot saker med tratten.

Idag så vaknade vi runt halv nio tiden, älsklingen skulle till sin kurs idag.
För min del blir det bara ta det lugnt fram tills hon kommer hem. Sen blir det nog ut i det fina vädret och fotografera lite, passa på då solen tittar fram, det är inte ofta.

För det ser ej ut att bli vint några dagar fram, en man vet aldrig.

Sen i helgen händer det faktist inget speciellt, mer än att jag får tillbaka min älskling på söndag. Längtar redan efter att ha honom igen, det finns inget bättre än det.

Känns så tomt utan honom på veckorna jag ej har honom, jag vill ha honom 365 dagar om året om jag själv fick välja. Men det går inte, JÄVLIGT tråkigt.


Men nu ska jag njuta av lite Dead By Aril musik och dricka fanta.

Tar jag några bilder under dagen så kommer det upp senare.

Ni får ha det bäst tills jag skriver nästa gång.


Hej så länge !!

Ovido - Quiz & Flashcards