Livet som pappa

Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

140315 - Solen skiner ;)

Av Emil Löfgren - 15 mars 2014 11:15

Igår va min syster här på besök och käkade tacos med oss och så tittade vi på Let´s Dance.

Det va jätte trevligt/mysigt att ha sin lillasyster på besök, det är sällan de sker.

Så man får verkligen ta vara på de stunder som man får med henne.

Sen då hon åkte hem runt halv tio tiden, så kollade jag och älsklingen på tv och vi slocknade efter nån timme. 


Idag startade vid dagen med mys i sängen till ungefär halv åtta tiden.

Sen satte vi oss i soffan och startade barnprogrammen på tvn. Efter att ha kollat på tv en stund, så lekte jag och Elias med hans bilar en stund innan det va dags att äta lite frukost. Lekdags direkt efter frukost igen. 


För en liten stund sen så la vi barnen för att sova middag lite, för när barnen har vaknat så ska vi packa våra väskor. För idag ska vi på äventyr, så då måste man ha med sig packning. Vi ska på kalas senare i eftermiddag och sen ska vi sova hemma hos älsklingens mamma. Det ska bli roligt att få träffa hennes släkt igen, en helt underbar släkt. Så vi kommer att vara borta tills imorgon eftermiddag, så bloggandet får vänta tills imorgon kväll eller måndag. 


Nu tänkte jag spela lite Euro Truck Simulator 2, får allt passa på då barnen sover middag.

Ni får ha fortsatt trevlig helg, för det tänkte jag ha (försöka i alla fall).

Sköt om er och det närmaste ni har, så hörs vi imorgon eller måndag.

Ha det gött, heeej! :)

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:59


Startade lite morgon kaffe till älsklingen, så hon vaknar till liv på morgonen. Nu är hela familjen vakna, dags för frukost. ...

Av Emil Löfgren - 20 juli 2014 09:21

Härligt det är med sovmorgon, barnen sover fortfarande och även sambon också. Själv ligger man och spelar på telefonen i väntan på att alla ska vakna,åså vi kan äta frukost. Troligtvis kommer sambons mamma hit idag och hälsar på, alltid lika trevl...

Av Emil Löfgren - 9 juni 2014 14:29

Denna låten kommer gå på en hel del studentflak nu i år har jag en känsla utav.   ...

Skapa flashcards