Livet som pappa

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Emil Löfgren - 15 mars 2014 12:15

Jag är grymt sugen på att bygga mig en helt egen soffa, gjort utav eur pallar som underlag och sen sätta dynor uppe på pallarna samt lite kuddar. Det kan blir riktigt mysigt, har sett många som gjort det och blivit riktigt inpirerad utav det.



Nått sånt här kommer det se ut (utan dynor dock)

 


Bortsett mot vad dom har i pallarna, så kommer det se ut så här ungefär då dynorna kommer på.

Det räcker med 2st eur pallar på varandra, alltså sammanlagt 4st eur pallar.

 



Sen då allt är färdig, med kuddar och dynor samt kanske trä planka för så man inte set pallarna.

Så kommer det kankse se ut så här, inte bestämt mig riktigt hur jag ska göra om jag ska ha planka för pallarna så dom inte syns eller om jag ska låta pallarna synas.

   


Av Emil Löfgren - 15 mars 2014 11:15

Igår va min syster här på besök och käkade tacos med oss och så tittade vi på Let´s Dance.

Det va jätte trevligt/mysigt att ha sin lillasyster på besök, det är sällan de sker.

Så man får verkligen ta vara på de stunder som man får med henne.

Sen då hon åkte hem runt halv tio tiden, så kollade jag och älsklingen på tv och vi slocknade efter nån timme. 


Idag startade vid dagen med mys i sängen till ungefär halv åtta tiden.

Sen satte vi oss i soffan och startade barnprogrammen på tvn. Efter att ha kollat på tv en stund, så lekte jag och Elias med hans bilar en stund innan det va dags att äta lite frukost. Lekdags direkt efter frukost igen. 


För en liten stund sen så la vi barnen för att sova middag lite, för när barnen har vaknat så ska vi packa våra väskor. För idag ska vi på äventyr, så då måste man ha med sig packning. Vi ska på kalas senare i eftermiddag och sen ska vi sova hemma hos älsklingens mamma. Det ska bli roligt att få träffa hennes släkt igen, en helt underbar släkt. Så vi kommer att vara borta tills imorgon eftermiddag, så bloggandet får vänta tills imorgon kväll eller måndag. 


Nu tänkte jag spela lite Euro Truck Simulator 2, får allt passa på då barnen sover middag.

Ni får ha fortsatt trevlig helg, för det tänkte jag ha (försöka i alla fall).

Sköt om er och det närmaste ni har, så hörs vi imorgon eller måndag.

Ha det gött, heeej! :)

 

   

Skapa flashcards